SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, January 20, 2009

JATUHNYA SEORANG WANITA SEKSI

Post by: Nong
Salam Hormat warga SAM...sory banyak2 sebab lama diam dan tak post apa2 dalam ruangan wanita SAM..Kali ini saya tampilkan sesuatu yang berbeza namun tetap punya makna besar jika difahami betul2..Selamat membaca!!!... Seorang wanita cantik dan seksi terjun dari tingkat 80 sebuah bangunan kerana mahu menyelamatkan diri dari diAIBkan. Sampai ja tingkat 70, seorang lelaki Inggeris berjaya menyambutnya. WANITA : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Lelaki Inggeris : sama2, tapi anda harus membalas budi... Wanita : Bagaimana? Lelaki Inggeris : Tidur dengan aku.. Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?!..Tidak!!! Lelaki Inggeris : Baiklah kalau begitu.. Lelaki Inggeris itu kemudian melepaskan wanita tersebut. Dari tingkat 50, seorang lelaki Perancis berjaya menyambut wanita tersebut. Wanita : Terima ksaih, anda telah menolong saya.. Lelaki Perancis : Sama2, tapi anda harus membalas budi.. Wanita : Bagaimana? Lelaki Perancis : Tidur dengan aku.. Wanita : Tak guna!!.. aku tidak mahu...! Lelaki Perancis : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu... Lalu lelaki Perancis melepaskan wanita tersebut. Dari tingkat 50, 40..dan 30, tiada seorang pun yang menangkap wanita tersebut. Wanita itu mula ketakutan dan berharap, jika ada orang yang akan menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika dia terpaksa tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki Arab berjaya menyambut wanita itu. Belum sempat lelaki Arab itu bersuara,wanita itu terlebih dahulu berkata2.. Wanita : Terima kasih kerana anda telah menyelamatkan saya. Sebagai membalas jasa, saya akan tidur dengan anda.. Lelaki Arab : Astaghfirullah...(lalu melepaskan wanita itu kerana terkejut).. NOTA: Jangan terbuai dengan cerita ini..fikirkan apa pengajaran disebaliknya Dipetik Dari;RAHSIA PERKAHWINAN

14 comments:

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Uiks..Lawaknya juga gambar ni...Siapa yang post ni??

SANGURU said...

Hmm...lawa. Tapi...harap ikut prosiding publishing. Ruangan, Tajuk, nama penulis dan sumber (jika perlu). Mungkin terlupa gara2 TERBELIAK mata tengok benda jatuh dari langit itu. Hehehe.

* AMBIL PERHATIAN

Umar al-Longobi said...

bah, bah... jaga-jaga kamu. marah sudah tu tuan Penolong Kanan! faham-faham ajelah...

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Oooo...tadi gambar ja...Ada teks plak..Blm complete post kali mangkali tadi tu..Tu yang terkomen tu..Hehehe

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Hehe.. Memang lawak lah ceritanya.... Ajal dia sudah kali tu.. Ceritanya macam tidak logik tapi lawak bah...Hehehehe

SANGURU said...

Ooo..."minah leter" kita bah pula. Kesilapan teknikal ja rupanya. TERTEKAN ENTER c nong bilang. Hmm...pembaca2 lelaki tidak TERTEKAN mental kah tengok benda jatuh tu. Klu tengok dlm gambar, itu pompuan lum jatuh betul lg tu. sDR uMAR, tidak cuba2 sambut. apa pula "action" orang dusun...hehehe

Little Mike said...

haha.. lawak! Tapikan kesian juga tu perempuan...

Jatuh dari tingkat atas pun atas niat baik utk mengelakkan dirinya DIAIBKAN...

Tingkat 20, utk survival juga supaya jangan mati TAPI jadi lain ceritanya apabila perempuan itu 'terpaksa' cakap begitu untuk selamatkan dirinya...

Kalau melatiduka baca lawak ini pasti dia akan cakap.. itula kalau LELAKI.

Sepa mo jawab? hehe

Little Mike said...

kalau urg dusun mcm ni mangkali kejadian dia..

Perempuan: "Terima kasih sebab selamatkan saya. Atas kesudian telah menyelamatkan saya, saya sedia tidur dengan ko"

Lelaki Dusun: "Ko tunggu dulu sini kaki lima. Saya turun di bawah. Lepas tu ko sambung terjun balik. Di bawah saya sambut juga ko"

Rasa-rasanya, tu perempuan mo terjun lagi ka? hehe

Umar al-Longobi said...

Teksnya bagus, sangat menghiburkan... dan mempunyai mesej yg amat baik. Tapi, buli tukar itu gambar ka??? kalau bulilah.. sakit mata sia ini, hehe. kesian si Lt M Muss dan Tody yang masih bujang...hehe

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Aik LM.. Jangan dulu tunggu sampai bawah..Tingu saiz juga itu perempuan besar ka kecil..Agak2 buli sambut juga ka itu??Hehehe...

SANGURU said...

hmmm.....lunch lu laaa...rasanya besok pun lum terhempas lg awek nakal tu...ada masa lg UNTUK KITA RENUNGKAN pos c nong ni. Tk nong & co.

NONG said...

Hahahaaaa...sakit perut saya baca komen2 kawan2 semua. "INILAH LELAKI" bilang c Melati Duka bo..

Apa pun tq kerana sudi beri komen dalam posting saya tadi kawan2 semua..lawak2 juga tapi TENGOK MEJESNYA(Mesej) bilang urang tua2.

Saya percaya kita semua lahir, membesar dan menimba pengalaman berdasarkan kematangan minda logikal kita..Saya harap setiap apa yang saya posting disini dari masa ke semasa dapat diterima secara matang kerana inilah sudut perkongsian informasi dan pandangan wanita dari luahan seorang 'WANITA'.

ILLIE said...

sampai 12 komen ah...bagusss..ada kemajuan..hahaha

Toyong said...

hahaha...menghiburkan tapi bermakna...