SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, January 27, 2009

MY HUSBAND

Salam SAM buat semua warga dan pembaca SAM.. Saya minta maaf banyak2 kalau posting saya kali ini tiada kena mengena dengan ruangan saya dalam SAM ini..Minta maaf seribu ampun TEKONG SANGURU.. Sebenarnya saya mahu manjawab pertanyaan adik LtM Muss siapakah gerangan TOMPINAI ini.Saya kira mau posting sana blog saya 'salimandutvilla.blogspot.com' atau 'my3hero.blogspot.com' tapi mungkin ada dikalangan warga SAM ni yang tiada follow salah satu blog saya, jadi sukar untuk mereka mengetahuinya. Ya..adik LtM Muss dan semua warga SAM..TOMPINAI is MY BELOVED HUSBAND. Tiada niat untuk menyembunyikan identiti Sang Suami ini dari pengetahuan semua lebih2 lagi sebelum beliau diiktiraf sebagai WARGA SAM.. Kita dalam SAM adalah telus. Biar semua orang mengenali TOMPINAI dalam dunia blog dan SAM melalui usaha dan hasil penulisannya. Bukan kerana TOMPINAI adalah suami kepada NONG yang lebih dulu menjadi warga SAM.. Sebenarnya TOMPINAI mau post sudah dalam SAM ba tapi masalahnya email dia tu tiada daftar dalam yahoo..jadi macam mana nak invite dia bo..Mungkin ada sesiapa dalam SAM ni dapat bantu dia ni....Keciaaan yelo..heheee

9 comments:

Little Mike said...

Ya, saya kenal betul juga dia tu.. geng sya dulu2 lagi. Sampaikan salam saya sama dia..

SANGURU said...

Sy telah beri tawaran kpd sdr tompinai menjadi penulis dlm blog ini setelah menyelidik latar belakang dan menerokai blog beliau, bukan kerana beliau suami pn. Nong (bekas anak murid saya). Disamping membuka pintu kepada blogger luar Tandek sesuai dengan konsep "SUARA ANAK MARUDU". Harap sdr tompinai segera mencari ruangan khas dan terus menulis.

ILLIE said...

hehehe..sia mimang lama suda tau..begini nong..suruh tompinai buka 1 email akaun di gmail...supaya bulih invite dia turus...

NONG said...

Hehee..LM,uda sya smpaikan salam ko sma Tompinai.
TQ TEKONG SANGURU atas penerangan itu..Tompinai akan segera menulis lepas buka akaun gmail.
TQ Illie..nanti Tompinai buat.

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Kak Nong, sorry kie, saya takut salah urang bah itu, itula saya bertanya. Jangan marah kie. Tiada niat pun mau mempersoalkan ketelusan Kak Nong..

Kepada Bro Tompinai, welcome to S.A.M. Pengisian Bro Dalam SAM sangat diperlukan. Sama2 kita kasi mantap lagi SAM. Dan saya kira, satuhari nanti SAM tidak mustahil menjadi contoh kepada blogger2 lain sekiranya kerjasama kekal kukuh tanpa mengira batas agama, bangsa dan kawasan.

NONG said...

Its ok baitu LtM Muss..
inda uga akak marah pap lagi terkilan..Sekecil kuman pun tiada..
heheee

Umar al-Longobi said...

welcome `back` MR. T... ini juga tempat sdr bagi sama2 berjuang utk rakyat melalui mata akal, mata hati dan mata jari... :-)

doelmajalin said...

ketelusan dan kejujuran itulah pelita hidup. Teruskan..

Dr. Nellson Maisin said...

Welcome Tompinai. ;)