SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, January 13, 2009

RUANGAN : AURAALAM

Oleh: Mufakiralam (http://auralam.blogspot.com) Rasanya aku tidak perlu lagi memperkenalkan diri. Para pembaca mungkin sudah baca blogku. Kini aku mengabungkan diri sebagai blogger bersekutu dalam blog Marudu Bloggers ini sebagai tanda cintaku kepada daerah tanah tumpah darah nenek moyangku. Kupilih keris ini sebagai "gambarku" kerana aku amat menghargainya sebagai "sahabat" ku dalam permusafiranku mencari "KEBESARAN TUHAN UNTUK MENGENALI KEKERDILAN DIRIKU". Usahlah sibuk untuk mengenal aku. Aku insan biasa yang lebih hina daripada sdr/i. Kerana aku hinalah maka aku suka kalau dapat memperhinakan diriku - menyentuhkan dahiku di atas dedebuan untuk sujud kepadaNya. InsyaAllah...aku akan mengongsikan serba sedikit "barang" yang aku jumpa dalam perjalananku mencari diri... Wasalam...

No comments: