SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Wednesday, January 14, 2009

RUANGAN : SYYY... JAGA BODY

"KEJELITAAN WANITA UMPAMA SEBILAH PEDANG YANG MAMPU MEMENGGAL LEHER SEORANG LELAKI" Salam Hormat dari saya Blogger wanita dalam kumpulan Marudu Bloggers.. Terlebih dahulu saya ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan yang murni dari semua rakan2 blogger terutamanya Tikung Marudu Blogger iaitu Sanguru yang begitu saya hormati nilai diri,pendirian dan semangat juang yang tinggi kerana saya agak ketinggalan dalam memuatkan sebarang terbitan dalam ruangan blog ini.. Hari ini.. Melalui blog ini Kita mula mengenal diri Bangun membina gedung bestari Barpagar susila berhias seni Melangkah pasti menuju wawasan murni.. Hari ini.. Siapa saja yang mengenal erti kesedaran Pasti mengukir namanya di arena ini.. Wanita Hari Ini; Nong

5 comments:

ILLIE said...

"KEJELITAAN WANITA UMPAMA SEBILAH PEDANG YANG MAMPU MEMENGGAL LEHER SEORANG LELAKI"

Fuhhhhh.....

MARUDU BLOGGERS said...

alalalala....bukan setakat memenggal, bikin gila, bikin sasau, bikin mengigau!!!

Sang Kancil said...

kejeltaan adalah abstrak, tidak ada satu benda pun yang bole dijadikan sebagai pembayang.Hanya mereka yang benar-benar faham, yang bole melihat kejelitaan itu dari pelbagai sudut.. kalau sampai putus leher atau gila...sah tak tahan hatilah tu.....

NONG said...

hehee..ini baru pendahuluan ni Illie,MARUDU BLOGGES..

tapi baik hati juga baini kalau sya..inda uga sya mau jdi mcam c Melati Duka..mampus saya nanti kena sengat Surun..hehee

Anak Rimba said...

Satu langkah permulaan kearah langkah banyak kemudian..

Amazing word.