SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Friday, January 16, 2009

SECAWAN KOPI...

"SAM BUKAN LAMAN BERMAIN POLITIK MELAMPAU..." Oleh : Sanguru (Tekong SAM) (http://yomogun.blogspot.com/) Tadi malam...ada kawan ajak minum di Restoran Bumiputera. Minum kopi lagi! Mula-mula dua orang, leps itu tambah orang...dan bertambah orang...Oleh sebab lain orang lain ideologi maka berceritalah yang satu orang tentang PRK di Kuala Terangganu. Walaupun saya minat tulis pasal politik tapi di kedai kopi saya MINAT PASANG TELINGA...
Sebagai Tekong SAM, saya mengingatkan diri saya dan semua sidang redaksi agar tidak mencemari blog kesayangan kita ini dengan cerita politik yang melampau. Kalau mau juga...tulislah di blog masing-masing. Hmm...inilah motif utama saya tulis entri pendek ini.
"JADIKAN LAMAN INDAH INI BEBAS DARI PENCEMARAN YANG BOLEH MEMBUAT TETAMU MELARIKAN DIRI..."
"MARILAH PERKASAKAN SAM!"

No comments: