SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Monday, January 19, 2009

SORO ANAK MARUDU.

SUDUT BAHASA BAJAU/SAMA..
Elau tu elau Isnin 19hb Januari 2009, bersomoan 22 Muharam 1430. Patang no bo' ni un post. Elau tu nyia' pan sibuk bana kerejoan ta' upis. Internet Upis slow bana, sampai muat post pan beta bo' ni tekole'. Bah.. Sanguru pan enda' ku masih lagi mud PRK KT tu. Hehe. Iyen serita?? Bagi ku kemenangan PAS ta' PRK bau-bau tu nunjuk ta' kiti rakyat nyia' lagi mudah penesi moko' duit ringgit ataupun serita-serita kosong. Mara' muat pembangunan pu' pitu, last-last nyiaun pan.
Bah lupo ti do' pasal abar-abar PRK Kuala Terengganu eh, betiru tu fokus ti do' ta' hal-hal setempat ti khususni ta' KM. Ngini KM masih binara' oleh jomo sebagai antara daerah yang paling miskin ta Malaysia?? Sama un miskin oleh sikap jomo/rakyat ni atau pan laman sikap pemimpin ti yang ngendo' mudah jo pasal pembangunan setempat. Pien ulie' ti malap ni?? Betiru tu amun kiti nunjuk jari menyala' jomo nyia' pan buli. Yang sealap ni, alap lagi amun kiti ngeguno Blog Soro Anak Marudu (SAM) tu sebagai medium untuk ti melua' idea-idea bernas ti untuk kepentingan beta' ti tak Kuta Merudu/Kota Marudu tu.
Aku sukup Yakin ta' banga se'e-se'e diom SAM tu keikoan ni memang nyia' salang-salang pemikiran. Penilaian ku laman moto kasar, keikoan gai tu un kesedaran moko' semangat patriotik memaju bongso moko' laat dirian. Ulasan-ulasan ko' komen-komen gai memang un isi. Terutama ni Sanguru, LM, Umar, Illie, Aldusuni ko' yang alih-alih lagi eh. Sebagai jomo Sama, aku nyiaun masalah segaul ko' gai. Walaupan sekali sekala un pertentangan pendapat, bagi ku ea hanya perkara diki' yang buli ginuno untuk malap kesalahan dirian..
Kesimpulan ni, somo-somo no kiti ngendo' suntu yang alap laman muat kealapan. Kendo' ti sebagai pengajaran amun un tekito ti iyen-iyen masalah atau kesilapan diri atau jomo alih. Laat jomo buli maju, ngini beta' ti nyia'?? Sangkan pepatah jomo to'o-to'o mara'"Sepakat Membawa Berkat".. Amun kiti sedikau' atai nyia mustahil Marudu buli ngalah bandar Jipun.. :) Pantun Jomo Sama: Bua'-bua' giabas, Selangan Tambu-tambu, Puas no aku ngayas, Semimon pintar landu'.

7 comments:

Umar al-Longobi said...

nyia mustahil mus! alap... alap bana. :-)

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Terima kasih dinakan ku Umar..Pandai juga cakap bajau??Hehe..

Dr. Nellson Maisin said...

Nyia ku pandai bana ling sama ni Lt. Tapi paham jua dikit2 la.
Sukung bana ku te ulasanmu. Nyia buli disangkal lagi. Alap ne te betiru kiti bersatu padu untuk kemajuan kawasan kiti, KM. Hee...

Bulilah kan ling sama saya ni Lt. Orang bilang inda juga sasat kalau masuk di kampung sama. Hee...

SANGURU said...

adehhh...buli2 pan pala si Dr. kiti tu aaaa? hehehe. ko pan pintar musss...mmg alap ruangan tuturan sama tu tau. buli pan barang idaa'an (dusun) ni balajar dikit2. weell done leftenan...

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Ui naa... Buli sudah ba itu Dr.. BUli cari urang bajau sudah tu..Hehehe.. Gurau ya Dr..

Sanguru,
Terima kasih atas sokongan. Walau warna rambut tapi hati tetap sama, walau bangsa lain-lain tapi tujuan tetap sama..Bukan begitu ka itu Sanguru??

Little Mike said...

Paham juga sya 40% peratus artikel ini. Selalu juga dengar rakan-rakan bajau cakap bahasa dorang dan kebiasaan saya mendengar membantu saya sikit2 paham

Setuju dengan tuan, bersatu maju. Kesepakatan itu penting dalam apa jua yang diperjuangkan.

Little Mike said...

Paham juga sya 40% peratus artikel ini. Selalu juga dengar rakan-rakan bajau cakap bahasa dorang dan kebiasaan saya mendengar membantu saya sikit2 paham

Setuju dengan tuan, bersatu maju. Kesepakatan itu penting dalam apa jua yang diperjuangkan.