SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, February 8, 2009

http://nazri-suaramualaf.blogspot.com ' Lensa Minda '
Saudara Azman Tawau yang sudah 20 tahun bergelanggang di tanah semenanjung. Pemandu dan sahabat yang setia.
Sebahagian rakaman lensa ketika dalam perjalanan
Pintu Masuk Istana Kuala Kangsar Negeri Perak
Masjid Ubudiah Kuala Kengsar Perak.
Kira-kira jam 4.30 petang Pasukan keselamatan unit udara
Jalan-jalan utama menuju ke bangunan kerajaan dikawal rapi oleh polis trafik
Bangunan-bangunan lama masih tersergam indah menghiasi Bandar Perak
Pintu masuk kediaman rasmi MB di kawal rapi oleh penyokong Pakatan Rakyat ( berbaju merah )
Pintu Masuk
Kedai-kedai di tutup sekitar jam 4.35 petang
Suasana petang di perak
Antara sepanduk yang terdapat di Masjid Ubudiah
Pagar Masjid Ubudiah menjadi mangsa oleh perusuh
Kedatangan saya ke Perak sekitar jam 4.00 petang melihat sebahagian peristiwa yang berlaku untuk renungan para pembaca. Gambar diambil pada 6 Februari 2009

4 comments:

SAYA said...

Bagus posting2 saudara Nazri ni..
orang macam saya yang tak pernah keluar dari Sabah ni, dapat juga melihat keadaan di luar Sabah.
Anggap ja pernah pergi tempat tu asal nampak gambar..

Nazri..kalau ko d Kota Marudu, bagus juga kalau ko masuk kampung2 ambil gambar o.Saya suka tengok keadaan orang2 kampung ni kalau saya.
Yang rumah daif ba..

ILLIE said...

tingu gambar..rindu pula sia sama Perak..bukan apa..sia pun dulu kira lama juga kerja di Taiping,Perak..abis juga lah 1 negeri Perak sia round2..hehehe...

Nazri Aldusuni said...

SAYA t.kasi atas sokongan ... akan d usahakan. beri sedikit masa

Nazri Aldusuni said...

aman illi sya pun pertama x sampai d perak sebenarnya, banyak x ke kl sya limpas2 sja perak sbp indada urusan d perak tapi baru2 sampat jugala makan laksa perak ....