SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Friday, February 27, 2009

Sepi engko' matai!! Yen Abar?

SUDUT BAHASA BAJAU/SAMA
Oleh: Lt M Muss
Salam. Iyen abar? Beta nyia lua'-lua' diom blog tu tau. Bau tu aku mole' kampung. Maklum no te' kam, ta' kampung nyiaun banga internet ta' ruma. Betiru tu, pelua' pedilaut pan daing nyia' laku. Nasib banga nelayan nyia' terati no pien. Patut kerajaan muan subsidi/bantuan khusus ta' banga nelayan tu. Daing nyia' laku sebab abar rumpai darag eh no jadi rasun amun mangan daing. Betiru aku ta' KK. Dilau tunang abangku ai posok emergensi. Tangan ni posok diom mesin. Iyo kerejo ta kilang ruti Hwa Tai kinarut. Alap pan tangan ni nyia bekat. Ngeri pan aku ngenda pergelangan tangan ni, hancur, terpaksa bineda ta kecemasan SMC Damai. Sanguru ai pan ngerekomen nuas nuas makai cara alternatif. Tapi ai o terlanjur mo'o pe ruma sakit. Insurans. Terimo Kasih atas keikhlasan Sanguru ingin nabang. Urusan demi urusan nyia' lagi selasai-selasai. Nganggur, itu no topik popular rakyat Malaysia. Sala dangan ni aku no. Muun pu' pitu. Peluang pasti un selagi nyia' putus asa. Sabar.!! Buka'-buka' ku entry diom SAM tu makin iko makin mantap enda' ku. Dikau perkembangan yang alap. Fikiran makin terbuka untuk perubahan laman keraatan pe kealapan. Ngam bana. Sticker? Alamak, dukum nyia' lumaan no perancangan eh tau. Pien Sticker eh? Sejak duo telunggelau tu sibuk bana aku memia kerejoan. Miki maap jo aku ta' banga se'e-se'e ku diom SAM tu. InsyaAllah amun un masa iko, rajin-rajin pan ngisi entry ta' blog tu. Bah bege'e no ah se'e-se'e un urusan nyia selasai lagi tu. Ensini aku laman JPN KK maku pengesahan salinan IC ko' Sijil Kelahiran. Selamat Maju Jaya Kiti semimon. Selamat maju Jaya SAM.

2 comments:

Umar al-Longobi said...

selamat maju jaya juga utk ko Muss! teruskan perjuangan. jangan gentarrr... :-)

Little Mike said...

agi hidup agi ngalaban bilang sarawak.. di KM pula mcm selagi hidup selagi itu mengelabah... haha