SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Monday, March 2, 2009

Jalak Estate...

antara parit dalam estate...
cantik spot, tapi sangat kurang ikan...
Macam biasa lah, CATCH & RELEASE...
akhirnya dapat juga 1 ekor...
berat dalam 300 - 400 gram saja...
Setelah minggu lepas tiada hasil dengan jalak ni, akhirnya hari ini dapat juga seekor jalak di dalam parit di kawasan estate. boleh dikira pada pandangan saya, bahawa kawasan estate ini banyak tali air, tapi ketika saya tinjau keadaan di sana. cukup senyap, hampir seperti tiada ikan di dalam tali air tersebut. boleh saya kira dengan jari saja berapa kali saya nampak ikan ambil nafas sewaktu casting petang tadi. jalak yang saya dapat ini, segera saya lepaskan semula ke dalam tali air tersebut. harap2 agar ianya dapat membiak lagi.

No comments: