SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Monday, March 30, 2009

Jalak Marudu Lagi !

jumpa lagi...
jalak ni strike bila saya nampak ada rise...
saiz dalam 500 - 600 gram saja...
jalak kecil ni, saya lepaskan dengan segera..
spot ke-2 petang tadi...
kecil saja, hampir sama saiz dengan gewang saya...
Hari ni, saya cuba casting di 2 spot berbeza. spot pertama agak menyedihkan bila saya lihat ada ikan mati & terapung di air, mungkin akibat TUBA ataupun kualiti air akibat pencucian tong racun di spot berkenaan. Tapi syukur masih ada hasil di sebelah bahagian spot tersebut. Hasil ke-2 muncul ketika cast saya yang ke-3 di spot ke-2... hasilnya jalak kecil saja, tapi cukup memuaskan bila masih ada ikan di sana. saya segera lepaskan jalak kecil itu agar ianya dapat membesar lagi!

No comments: