SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, May 26, 2009

KOPISASAMBATAN....(RUANG PERSUAAN?)...

(Dari Kiri: Tekong, Tompinai, Nong dan Ridhwan. Al-Dusuni tidak kelihatan kerana menjadi juru foto)
Tulisan : Tekong, Gambar: Nazri al-Dusuni
Rahayu Cafe, Kota Marudu, 26 Mei 2009: Petang semalam saya dihubungi Al-Dusuni. Beliau kata dia di KM, saya kata saya masih di pejabat. Dipendekkan cerita, kami jumpa minum kopi. Tidak lama kemudian datang pula Nong dan suaminya, Tompinai. Cerita ni biasa saja tapi luar biasa sebab inilah kali pertama empat (4) orang staf SAM dapat bersemeja. Maka banyakllah cerita, idea dan cadangan-cadangan tercatat dalam minda. (akan diutarakan pada pertemuan bulan Oktober ini). Kami sebenarnya amat merindui kehadiran rakan-rakan lain yang jauh di perantauan. Selang beberapa puluh minit, datang pula pembaca dan penyokong setia SAM iaitu En. Rihwan Yaakub. Beliau amat berbangga dan gembira diatas penubuhan SAM yang menurut beliau walaupun telah banyak mengutarakan pelbagai isu, informasi dan pendidikan tidak formal kepada masyarakat khususnya di Kota Marudu.

15 comments:

NONG said...

NUNGA!...senyuman SAM kaitu?

SANGURU said...

hmmm...ajaarang KOPIsasambat. Bila kopisambat, mi'upakat. Bila mi'upakat,amu semestinya mesti misasambat...

Puteri Hamidah said...

Mcm kenal?
Kamu pula ni..sanguru,nazri,tompinai sm c nong, staf SAM dan Pembaca & Penyokong Setia SAM, Ridhwan.

Sepetang di R Cafe dgn posing2 yg selesa dan ceria. Ni mesti ada berita baik utk SAM.

sera poh santai bina minda konioi..

SANGURU said...

hehehe...santai antara petua awet muda kah di Naz obohhh...

SANGURU said...

nga...adadarakan d' Naz mongalanji dilo gagambarku towo...aku melalo kie naz...hehehe...
(TK NAZ, KAMI AMAT HARGAI SEBENARNYA...)

Puteri Hamidah said...

Adess sanguru...babanar poh owo.
sabat poh aku notutunan didiri ki.
Aik Naz, maan ki kiobo d dd alyas (pomungaranan ya d sawo d sanguru tiya misikul okoi poh sid SMK KM, seso bilik sid asrama) akoi melalo kii....hehe..

SANGURU said...

Hmmm...obuli-buli e' mari ai it permaisuri ku diri, nga mmg OK boh!
(oya, isteri saya itu setelah dikaji-kaji - TAU2 ADA DARAH DUSUN! NENEK SEBELAH MAMANYA, ORANG TINGKALANON ZAMAN DULU).
Cuba-cuba sudah kunun saya "tumongkiyad" nga...DUSUNNNN EEEE...
alalalalala...
Iti gam komoyoon dot POMOGUNAN oi Dr. Nelson?

ming2elly said...

ni sessi yum cha & aramaiii tii tergempar la ni kan??? heheheheh...

NONG said...

Yuu Ming..
inda sangka2 baini terberjumpa kemarin.Tapi macam bagus juga o kalau betul2 lah kita otimung(Tekumpul). BAGAGAR urang o tengok SAM..heheheee

Ba..Puteri Hamidah,ako i ka mologot maya dagai sumasak siti? okurang po ot bunga SAM diti.Duo okoi nogi d mimie.

ILA said...

Sanguru..
Macam senyum yang 'PANGANU" gima wo tu..hehehee.
Cantik gambar ni..

ILA said...

Sanguru..
Macam senyum yang 'PANGANU" gima wo tu..hehehee.
Cantik gambar ni..

Puteri Hamidah said...

Nong,
Omomoluan oku towo diti sumasak dikoo sid walai dot SAM. Araraat tobo dogo dot susulap diti...pitoliban oku daloo...
Nga..ie pokakap poka dogo d sanguru ie sulap ku kawaal, ong okukuro. Nokontok, nakawaya om nokosuang dit pinikianu ko nunu poh...hehehe..

Little Mike (LM) said...

kacak,segak dan menawan...

SANGURU said...

jgn risau...dari masa ke semasa SAM akan "memetik bunga" , penyeri SAM...PENILAIAN SENTIASA DIBUAT. Nanti bulan 10 SAM akan bincang siapa-siapa lagi bloggers akan dipelawa jadi kolumnis tetap dalam SAM. Sama-sama kita "monoliduk" kio...

Nazri Aldusuni said...

baru dapat masuk..talian hayat tidak bagus di kampung. kalau ada warga SAM yg minta khidmat buli bah...heheh