SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Wednesday, May 27, 2009

PELUANG BUAT AMAL...

(Gambar Hiasan)
PERTANDINGAN MENCIPTA LOGO/SLOGAN PPD KOTA MARUDU
Sukacita dimaklumkan bahawa PPD Kota Marudu akan menganjurkan pertandingan mencipta logo/slogan sempena penstrukturan semula PPD Kota Marudu. Pertandingan ini adalah terbuka kepada warga pendidik dan pelajar sekolah menengah daerah Kota Marudu. Sebarang pertanyaan hubungi: Unit Pengurusan Sekolah, PPD Kota arudu , Tel: 088-661205/661178. Atau terus kepada saya (019-5339378) untuk mendapatkan borang penyertaan. Saya/SAM cuma menolong pihak PPD Kota Marudu menghebahkan perkara tersebut di atas. (Sumber: Surat PPD KM ruj: PPD(KM)700/1/10 ( ) ).

6 comments:

NONG said...

Ba..bagus juga ini kalau ada ahli SAM yang buat.
Adik LtM.Muslie, Illie dan LMike yang kreatif tu bagus tarai. Kalau menang pun lagi bagus.Sekurang2nya SAM ada kenangan dengan PPD KM.

Sumasak oku daraai nga aku tobo kelo mongoguna dot tongo software edit mengedit yoku diti.. Monujok no telaan ku do yoku bo diti. hehehee

NONG said...

Lupa pula mau tanya...Bila tarik tutup ini Sanguru?

STAFF SAM said...

Sya usulkan kepada lt.M Muss sebagai wakil paling kreatif dalam SAM... Saya cuba juga buat... atau sumbang idea..

STAFF SAM said...

adesss... keluar pula logo staff SAM.. hehe saya baini LM.. huhu

adess ini word verfication pun CALBOMBA... kana suruh sya pigi call itu bomba sebab 'silap identiti'... haha

SANGURU said...

TARIKH TUTUP 15 JUN 2009 JAM 4.30 PM

Puteri Hamidah said...

TK info terkini.
Tahniah SAM.Media Alternatif!