SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Saturday, May 16, 2009

SALAM DARI PERANTAU (Gara2 virus influenza A (H1N1)

Sepatutnya hari ini dan esok (16 & 17 Mei) saya akan memberi ceramah kepada pelajar2 sekolah di sekitar daerah Kobe seterusnya bersama-sama dengan BCT Japan membuat pameran mengenai hutan,binatang2 dan ladang kelapa sawit di Sabah kepada penduduk disekitar Kobe.Saya memang suda bersedia,tetapi malangnya saya diberitahu melalui telepon oleh boss BCT,yang aktiviti2 BCT telah ditangguhkan kerana 5 orang pelajar sekolah di Kobe telah disahkan mengidap virus influenza A H1N1. Saya memohon maaf kepada pembaca2 SAM atas masalah ini..dikesempatan ini juga saya ingin berpesan kepada semua ahli SAM agar berhati-hati dari masa ke semasa kerana virus influenza ini sebenarnya bukan untuk individu yang pernah keluar negara,sebaliknya virus ini merebak kepada sesiapa sahaja..mengikut pakar perubatan dan rekod2 semasa,pelajar2 di Kobe yang diserang virus H1N1,tidak pernah melawat negara2 lain

4 comments:

Little Mike (LM) said...

Ba pinsan...
hati2 di sana kio. Semoga semuanya baik-baik saja. Kalau dapat balik, 1 jun nie adik saya c waidah kahwin. :)

Anonymous said...

inono diko`o gima oboh...manangas kow banar kangkaram dot wogok. huk..huk..huk.palis2..

Pia said...

ai...olele'ed no dot amu kito nokopidorungu iradko it guulu....ong posimporon om sid songsusuni ot kayu, amuno songkuro om kosunggu dot tawan diayuk ot kaasawat dot sinuruton, dadi mirad diri no iti langad sitid saralom diti ginawo ku sid dika oi aman Emon/Illie. mokimama'ah oku dot takan tokow dot Minamangun dot timpu om kopisambat. Laba'an dot 20 ton dot amu oku nokokito dika...ong milom koli ko, pelon oku ki. Kotoluadan.

ming2elly said...

illie...

macam mana suda tu BCT nya projek?

itu pemuliharaan hidupan air di kawasan sawit macam mana?