SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Monday, May 11, 2009

STIKER "SAM" LARISSS...

(Gambar: stiker SAM)
"APA PELARISNYA?..."
Oleh: Tekong SAM
Sebanyak 50 keping stiker percubaan dikeluarkan (sponser oleh Dr. Nelson dan Tekong). Tak sampai 30 minit stiker itu habis dibeli oleh para pengunjung yang hadir di Dewan Msyarakat Kota Marudu untuk melihat kempen Derma Darah anjuran KOMUNITI PERDARAH dengan kerjasama Unit Bank Darah Hospital Daerah Kota Marudu. Sesetengah pembeli misalnya Sdr. Wetron Bahanda, Ketua Bahagian UMNO P168 Kota Marudu memajak stiker tersebut untuk diedar kepada rakan-rakan. YB Anita baranting dan PKR Hendrus Anding juga membeli. Manakala saya menghadiahan stiker tersebut sebagai cenderahati kepada Datuk Dr. Maximus J. Ongkili sebagai menghargai kesudian beliau menziarahi Lot Komuniti Perdarah. Saya juga memberi stiker tersebut secara percuma kepada agensi-agensi yang banyak membantu aktiviti Komuniti Perdarah seperti Kelab 4x4 Kota Marudu, Persatuan Radio Amatur Kota Marudu, Staf Unit Bank Darah Hospital Kota Marudu dan para penderma. Ahli SAM yang hadir juga telah mendapat stiker tersebut. "Stiker ini bukan saja lawa tetapi menarik masejnya" demikian komen salah seorang pembeli stiker SAM. Oleh sebab banyak permintaan, 50 tempahan baru sudahpun diatur dan akan dikendalikan oleh Dr. Nelson. "Logot-logoton..." saya bilang (berdikit-dikit?...siapa boleh bantu saya terjemahkan dengan tepat?) "Buat promosi duluuu..." jawab Dr. Nelson.

17 comments:

Anonymous said...

bah..jangan kasi laris sumua lah..kasi tingal 1 untuk sia ah...

ILLIE

Nazri Aldusuni said...

aikkk nah buat banyak2 rakan2 sam wajib ada tampal d kereta

Anonymous said...

logot-logoton=pelan2

SANGURU said...

jgn risau, semua ahli SAM dapat. Sekejap saja urusan printing itu..."test market" saja baru-baru ni. Rupa2nya menang ada "market"...

ison said...

SAM. Memang mendapat perhatian oleh warga KM. Teruskan perjuangan.

Little Mike (LM) said...

tahniah! SAM selangkah lagi ke depan... Salam perjuangan

azirulgcarl said...

wah... laris juga. nda sangka. kasi promot lagi.

kyro said...

wahh...saya pun mahu juga tu? Mau tampal di kereta.hehehe

JMimie said...

Ison, owitan oku dino stiker ong muli ko siti kg kembagu..paling kurang 2..:)

NONG said...

Sudah saya tampal di kereta yang hari ahad..Bangganya saya.hehehee
Ison..itu logo SAM pun bagus juga buat stiker o..
Baju po dino mangan daton usao..

SANGURU said...

jangan susah. ahli sam dapat punya. FREE...free 1 la. tambahannya kena bayar lah bah pula. RM7.00 satu (RM2 masuk tabung SAM. Mogot noh buat apa-pa yang patut nanti...)

Anonymous said...

bagus kamu oh ada korita. aku pun mau la...mau tampal di bas aku. heeee.. BASikal ba. ingga ada koritaku...

SANGURU said...

setuju cadangan Nong. Baju murah ja. Ikut sulam dalam RM25.00. Kalau ada yang lebih murah lagi bagus. nanti bulan 10 kita pakai baju SAM. insyallah...BISA DIATUR SEMUA TU.

ison said...

Haha... aakal ko dogima wo anonymous. Bas... Basikal bo.

Ba, owitan tekau i mimie. minggarau oku dati muli tongo minggu dapan..

SANGURU said...

Bah, kuntikon oku ong nosiap no it stiker tokow ki duktur.

Anonymous said...

Terima kasih dan tahniah atas usaha member2 SAM kalian.. Saya pun mintak ampit juga itu stiker ah...

Maaf, buat masa sekarang saya kurang aktif dalam SAM. InsyaAllah kalau ada rezki dan masa terluang saya akan bergiat semula..

Lt M Muss

SANGURU said...

Mus, mmg patut pemenang mencipta stiker dapat stiker ciptaannya. Jangan risau, dapat punya...