SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Wednesday, June 24, 2009

AWARD UNTUK BLOG S.A.M

Dari seorang sahabat maya yang menggelar dirinya TANAK GOUTON telah menghantar award ini melalui email saya.
Katanya, Blog SAM ibarat Karam Singh Walia, Kebenaran dijulang, Kemungkaran ditentang.
Sekarang ini katanya, para kontraktor semakin berhati-hati buat kerja kerana takut SAM bongkar kes seperti kes astaka dan jambatan gantung runtuh. TERIMA KASIH Sahabat2 SAM yang sentiasa menyokong perjuangan SAM..

13 comments:

SANGURU said...

BAGI PIHAK SAM, KAMI UCAPKAN TERIMA KASIH ATAS "AWARD" INI. KAMI BERTEKAD UNTUK TERUS BERPAKSI KEPADA KEBENARAN DAN KEBAIKAN.

SANGURU said...

SAM AKAN MENAMBAH PENULIS/WARTAWAN DARI MASA KE SEMASA. JANGAN TERKEJUT KALAU TIBA-TIBA DAPAT "JEMPUTAN"/KUNCI...

"SLOW-SLOW TOMPINAI..."

SAYA said...

Saya pun ada hantar AWARD untuk SAM juga di email kau itu Nong. Tolonglah post sekali..

Teruskan perjuangan SAM.

Mr. Aki Abad 21 said...

tanak gouton
mr. aki punya manaaaa
heheheh . org baik masti bagi pangkat bah kan...gouton

SANGURU said...

HMM...aki...inan..kitorang punya ada di saaaanaaaa atass bahhh mudah2an...hehehe...

NONG said...

Aii nunu iti?
Ok SAYA..nanti saya kasi tambah sana posting saya.
Sekali sekala dedahkanlah identiti sebenar kawan2. Agak payah ni kalau kenal tapi macam tidak..hehehe

TanakGouton said...

Teruskan usaha murni SAM.
Sahabat rakyat.

TK Nong kerana post award tu.

Pyan Krista said...

SAYA TABIK BLOG TUAN/PUAN INI. IKHLAS DARI KEJAUHAN...

Puteri Hamidah said...

Syabas dan Tahniah SAM!
Ini satu award "Best Truly Social Media Award". Pengiktirafan SAM sebagai wakil media yang berani, kritis dan berinovasi macam Karam Sing Walia.
Mantapkan lagi Tekong SAM!

ADMIN said...

tahniah tekong SAM! tahniah staf SAM! xie-xie nie pembaca sekalian. teruskan bersama kami..

Anonymous said...

Wodit - Dari jauh saya dengar banyak isu yang timbul di Tandek. Minta maaf cakap, tapi saya tidak nampak peranan yang dimainkan oleh wakil rakyat Tandek dan Kota Marudu. Kelibat 'dorang' memang ada tapi dari pandangan saya macam melepaskan batuk di tangga..

Tulunbunou said...

Tahniah..Tahniah.. Tahniah kpd SAM.

DINAKAN said...

aramaitii... Wasi nono SAM, makin hari makin banyak award sdh... tapi, betul kah award ni tanak goutan? macam saya pernah nmpk ja.. hehehe..