SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, June 14, 2009

A BEAUTIFUL MIND

Siapa yang berani tanya? Kalau ditanya pasti bingung kitakan. Nanti silap2 kita pula yang kena. Kalau ada yang berani, cubalah tanya? hehe.....
LIHAT MELALUI MINDA ANDA, MINDA LOGIK DAN MINDA ILUSI. PASTI AKAN MENDAPAT JAWAPANNYA. RAMAI ORANG YANG HANYA MENGGUNAKAN MINDA LOGIK SAJA TETAPI TIDAK SANGGUP UNTUK MELIHAT MELALUI MINDA ILUSI. SAM MELIHAT SEMUA PERKARA MELALUI MINDA LOGIK DAN ILUSINYA. HASILNYA ADALAH IDEA-IDEA YANG BERINOVATIF.

10 comments:

Mr. Aki Abad 21 said...

Mamancing IKAN kan urang itu kekekek aikkk nah ...ganjil, ikan bukan lagi d laut atau d sungai...d lupak2 jalan pun banyak ikan suda oooo

bah.. kalau utak inda sampai ke mana mau berpikir bagus diam2..jangan paksa itu utak berpikir...nanti GILA dan miring ...HEBAT ini gambar !!!

pukulan KO pada Yb..yg berkaitan

TOMPINAI said...

haha..mna2 tempat pun ada jga 'ikan'. Cuma 'org-org' mcm ni payah sikit di tegur...jdi kena ikut cara jgakan...kan.. Tgok urang 2 bukan peduli, malu pun tidak...

Minda biarkan terbuka agar memahami apa yang tersirat....

Anonymous said...

Bah ngam lah tu bah....bagi dia peluang utk berilusi...hehehe

NONG said...

hahaha..dunia ini aku yang punya kata c pemancing.

Anonymous said...

Ba...aman palan2la ko pancing sana ah..ikan koruk ikan turongou...yb kogoruk tidak korongou

NONG said...

Hahahahaa...
punya lucu itu pantun 2 kerat ko anon.

"IKAN KORUK IKAN TURONGOU,
YB KOGORUK TIDAK KORONGOU"

ming2elly said...

buli tahan ni orang pancing di lubang tengah jalan... tapi actually besar juga maksud tersirat ni... pikir2kan lah...

Anonymous said...

aman kalau ko dpt ikan koruk sama turongou kasi sama yb kita ke...nt klu diorang tya dari mana mogoliud ba sekarang byk ikan blg...tu tahi sapi d pekan Tandek suda tuan DO nampak ka klu kamu mau tau siapa punya sapi tanya c dominik sama c saibon

FL Feinier said...

hebat btul jalan raya kita ni.. siap kasi sedia tempat memancing lagi.. di UK, ma di Jepun pun, teda buat jalan raya, dgn myediakan ruang utk pemancing oh.. kita ja ni terlebeh ebat.. haha..

kyro said...

Saya puji itu pemancing,sempoi tapi bijak.Ini gambar patut kasi sama wakil rakyat kawasan dia atau publish di muka depan akhbar utama dan pinjam kata-kata Nabil.... "LU PIKIR LA SENDIRI".