SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, June 21, 2009

PESTA KAAMATAN KG.TINGKALANON 2009

Senyuman mesra seorang YB
Pelukan mesra YB kepada rakyat (warga emas).
Inilah yang kita mahu, hulur tangan lebih dulu sebelum orang lain hulur untuk bersalaman
Ketibaan YB.Puan Anita Baranting
Orang ramai yang hadir memeriahkan Pesta Kaamatan Kg.Tingkalanon '09

19 comments:

LeTtY said...

Nong,
aina.. sya inda nampak pun kamu tadi cuma aldusuni dan tompinai ja..

Little Mike (LM) said...

rakaman peristiwa mengingatkan terus ke kampung halaman. Gembira melihat suasana kaamatan. YB kita kelihatan lebih mesra nampaknya. Bagus la. Harap ada la perkembangan baik..

ILLIE said...

tahannn jiwa sija laini..hehehe tingu gambar pun kira sia suda tau memang meriah..terima kasih kepada warga SAM.

kalau YB selalu macam ini dan sentiasa mengekalkannya tidak ada sebap mengapa rakyat N.5 Tandek menolak kepimpinan YB.Malah SAM akan berdiri mempertahankan YB sekiranya ada pihak2 yang cuba memburuk-burukan kepimpinan YB.Jadi saya mahu YB teruskanlah sikap mesra untuk rakyat..dan ikhlas lah berkhidmat untuk rakyat N.5 tandek.

Anonymous said...

kalau yb bersikap ini macam dari dulu sampai sikarang....pasti indada org cakap..

Tanak Gouton said...

Itulah yang kita harapkan. Winnie mandatang pun ada datang dengan YB.

Satu cadangan saya lagi, selain YB, orang2 kanan YB pun cubalah lebih mesra dan peramah kepada orang ramai. lebih2 lagi kalau mereka itu dari kawasan Tandek juga, janganlah ba kasi tunjuk itu jurang sama rakyat.
Kemesraan dan keramahan orang2 kanan YB ini sebenarnya merupakan cermin kepada YB sendiri

TAHNIAH YB Anita Baranting. Walaupun bulan 5 sudah jauh ditinggalkan, YB masih sudi lagi merasmikan pesta kaamatan peringkat kampung2 di kawasan N.5 Tandek dan inilah sebenarnya yang kita mahu lihat.

TAHNIAH juga kepada SAM kerana menjadi wadah yang cukup pantas menyalurkan maklumat kepada orang ramai.Usaha SAM ini wajib para pemimpin kita hargai.SAM bukan pembangkang.SAM hanya pro kepada kebenaran..

Umar al-Longobi said...

tahniah! YB, piaralah baik2 rakyat yg angkat kamu. kalau rakyat disygi, rakyat boleh up lagi agar YB jd ahli parlimen p 168. mungkin?

Anonymous said...

Buduh urang tandik. YB Anita opintar itu oiii gaman. Kada kow otipuannn...2x5 di maximmus. matimus dapat masuk N5 langkon kerana konspirasi brsama c anita. Maximus naik sabab c anita, anita naik pun c matimus yg kasi pilih naik dan diundi oleh urang2 tandik yang panakut,lowong om nokoliru...


*TULUN LANGKON LAMA*

Anonymous said...

SAM pe'mbri maklumat cepat, tepat dan berani

Mr. Aki Abad 21 said...

sabar ko tuan (tulun langkun ) heheh
yg bagus kita cakap bagusss..yg inda bagus kita bantailah abis2 baru adil...

salam dari mr. aki
urang bukit

Anonymous said...

YB.Anita ni macam tak ikhlas je. tengok senyuman pun macam terpaksa.

Orang2 SAM ni pun melebih2.

Mr. Aki Abad 21 said...

Yg kita nampak dng mata ( bagus ) kanapa inda kata cakap bagus...yg dalam ati biarlah dia dan tuhan.. bab ikhlas ini mr. aki indada timbangan bikin timbang barapa barat ikhlas ... tanpa nama ko timbang dulu mr. aki pnya kabaratan ikhlas barapa kilo ...?

kasi bantai urang bila2 saja bah...kalau inda bagus, tapi kalau kta nampak bagus..kta patut cakap baguss..bukan lebi2

Little Mike (LM) said...

Anonymous..
jangan selalu-selalu celaru dengan SAM bila persepsi mulai 'berkelakuan' baik. Hari baik, biar la kita berpadu sepakat dulu. Sedih nanti si huminodun.. hehe Prasangka kasi letak lain tempat. Bagi kredit dulu bila pesta menuai MAMPU menyatukan orang. Yang baik kekal baik. PERKASA bila menyusahkan bangsa. orait kawan2...

teruskannn... ARAMAI TIII... seronok pula jerit-jerit dalam diam di KL.

SANGURU said...

Tugas SAM berjalan2, jumpa responden, korek maklumat dan melaporkan. Tugas pembaca membaca,berfikir dan menilai. Kita ada tugas masing2...

JALANKAN TUGAS TUAN/PUAN!
OK....LULUSSSS

SANGURU said...

Letty, siou, sebelum rombongan YB sampai, saya duduk di depan (kerusi VIP). Jadi hakim itu budak2 kita bina badan. Bila tugas siap/Bila diumum YB dah hampir sampai , wajib bagi saya mengosongkan kerusi itu. Selepas salam-salam dan peluk2 pakcik/makcik/nenek kita, saya joint "boy2" di astaka. Tanya2 berita dan kasi mereka motivasi - CARI KERJA/BUAT AKTIVITI YANG BERGUNA...lepas tu saya dan rombongan SAM pun ke distanisi seterusnya...

HIDUP TINGKALANON
KAMPUNGKU JUA...

SANGURU said...
This comment has been removed by the author.
SONSOGON said...

sya dari malam hari enam lagi berada di Tingkalanon,cerita2 sampai minsasarap,minum mee sup.Kira2 mahu juga sumalam sama YB tapi inda jadi lah kasi peluang sama orang2 Tingkalanon dulu.Simbutiiiii dikaw Illie ada juga sya terjumpa sama kaum kerabat kau itu sana kampung.Bulan 10 kau balik bah kan? nantilah sya datang jumpa kau

NONG said...

Hai Letty,
sya ada nampak ko tu kemarin.Saya mau tegur sudah tapi cepat betul ko berjalan.Inda d nagakom..hehehe.
Tak apalah,next time kita akan berjumpa juga tu...
Napa itu ruangan ulasan sana blog ko tiada? kasi keluarlah ba..supaya kami dapat mengulas.

SAYA said...

Bagus lagi Letty yang jadi Ketua Wanita PBS N.5 Tandek.
Penat2 dia jadi S/U tolong c 'Ketua' ketua pula sengal.
kau tau ka Letty? takut ba itu ketua kau tu.Dia takut kau mengguggat dia.

Anonymous said...

Tulun Langkon Lama - Kau janganla cakap orang Tandik 'Buduh'.Kalau pasal Anita manang di Tandik,macam mana Maximus manang di Kota Marudu.Langkon masuk Kota Marudu. Jadi kau pun buduh. - W