SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Monday, June 15, 2009

SECAWAN KOPI

"SEBUTIR LAGI BINTANG DI LANGIT MARUDU..." OLEH: SANGURU Torongsoko Resort, 13.6.2009: Angka 3 dan 13 rupanya bukan setakat saya dan Dr. Nelson yang suka tetapi juga seorang bakal penulis baru SAM. Tarikh pertemuan kami juga pada 13 hb. Menurut beliau, banyak kejayaan dalam hidup beliau setakat ini kena pada angka 13, misalnya, dua angka terakhir no. HP beliau ialah "13"...beliau masuk kerja di JPM juga pada "13 hb"...dll lagi. Entahlah bila pula tarikhnya ketika beliau mengikuti rombongan Malaysia ke Belanda (mahkamah antarabangsa) semasa "perbicaraan Batu Puteh" tempoh hari... Lama kami sembang (mungkin beliau "menyiasat" saya, dan saya memang "meneropong" beliau. hehe)sehingga terpaksa memanggil pelayan sampai dua, tiga kali "order" minuman. Kebetulan beliau juga bekas pelajar saya jadi tidaklah "kekok" sangat. Tapi menjadi kebiasaan saya memanggil orang dengan panggilan "tuan", maka "tuan" lah memanjang. Beliau memang layak dipanggil "tuan" atas kebolehan dan "kedudukan"nya serta pengalaman. Saya tidaklah akan menulis panjang tentang latar belakang dan kerjaya beliau kerana "tugas" beliau ini "kompleks" dan agak "sulit".Sekembalinya dari minum-minum kopi, saya segera menghubungi "MR KEY" SAM. LULUS. Seorang lagi menerima kunci keramat SAM. Kita tengoklah nanti apa yang beliau akan sumbangkan kepada masyarakat melalui SAM.Yang pasti, SAM akan terus berbakti...

10 comments:

Little Mike (LM) said...

SAM memang menantikan personaliti yang berkaliber, kompetetif dan kritis analitikal agar dapat mengetengahkan mekanisma isu dengan tepat dan berkarisma. ucapan tahniah saya dahulukan dan SAM perlukan hikmah bakti anda. Selamat datang ke SAM.

Salam kenal dari saya
LM

Nazri Aldusuni said...

Selamat Datang...

tompinai said...

Selamat datang menertai krew SAM...

ILLIE said...

tuan..sia suda hantar email.harap2 dia dapat terima.

ming2elly said...

WELCOME TO SAM !

selamat berkenalan...

jadi... berapa suda staff SAM yang ada ni???

Carl S. Adun said...

Welcome on board...the many the merrier...

Carl S. Adun said...

Welcome on board...the many the merrier...

JMimie said...

Selamat merancakkan dan memantapkan lagi SAM kepada sdra/i yg bakal bergabung...tahniah!

Puteri Hamidah said...

Tahniah!

NONG said...

kawan sekolah saya di SMK Tandek dulu2 baini staff SAM yang baru ni.
TAHNIAH FIEZ..