SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Saturday, August 8, 2009

Wajarkah Diusulkan Idea Ini, untuk Kota Marudu?

Get your own Poll!
UNDIAN TERBUKA UNTUK SEMUA PEMBACA SAM.UNDIAN DITUTUP SEHINGGA PAPARAN INI HILANG DALAM SKRIN . SEMUA UNDIAN DIKIRA MUKTAMAD DAN MEWAKILI SUARA KOTA MARUDU. KITA BERHARAP PIHAK BERKAITAN MENGAMBILKIRA SUARA INI YANG MENJADI ISU HANGAT DALAM SAM BARU-BARU INI. INI ANTARA INISIATIF SAM MENDAPATKAN SUARA AKAR UMBI.

30 comments:

evold said...

mengapa perlu ditambah perlimen dan DUN di KM? sedangkan kawasan N47 tu lebih luas..cuba lihat dalam peta? mengapa yang itu tidak ditambah? yang mahu ditambah bahagian yang telah ckup kawasan sempadannya. perluka kita pentingkan kuantiti berbanding kualiti?

Anonymous said...

beginilah evold,cuba kau pigi sana kinabatangan.round satu kinabatangan.kalau setiap penjuru ada orang yang tinggal,patut kita buat penambahan kawasan.mcm sanguru ckp,banyak2 beranak baru boleh buat kawasan baru.ada kawasan baru kalau tiada orang,siapa yg mau undi,siapa yg mau dijaga oleh wakil rakyat...apapun,Datuk Bung Moktar di KINABATANGAN memang mantap.jarang2 ada YB macam dia.ada kualiti org bilang.-Wodit Hitam..

Anonymous said...

buduh ba kan evold.. ini sam mau tambahan lg.

Anonymous said...

betul anon.. jgn undi..

Anonymous said...

tembirang saja ini anon cakap ya... paling2 org2 SAM saja setuju kan ?
kalau sia tidak setuju.. tidak payah undi.

baby said...

bagus kamu sokong anon2 yg mau mati, penakut... sumbang... ini cadangan bagus bah.. saya sokong dan undi sudah.

kalau jadi betul2, anak2 kita juga yg sanang.

PENGKRITIK BARU said...

AGAK2NYA KALAU SAYA SOKONG, SAYA MASUK KAWASAN MANA?

Anonymous said...

sokong ja dapat apa? tidak sokong dapat apa?

pak lah punya idea kah?

Anonymous said...

no komen, no agree, no vote....

KETUA ANON said...

bagus anon2 ku... jgn sokong..?
kita teruskan membantah... kecuali SAM nyatakan logik dan faedahnya.

tulun tanah rata said...

tiada apa yg baik dalam tambah kawasan km, apa yg ada dlm peta tu kawasannya mmg suda ngam baitu.. cuma kita perlu bantu yb itu saja.

Anonymous said...

kalau ngam sudah... jgn lah sokong bah tulun tanah rata..

pemuda KM said...

wajar bah usul dinakan ini diajukan kpd UMNO dan PBS.

org laut said...

pelan2 bah.. kasi tambah kawasan atau kerusi.. jgn dulu d usulkan kpd pihak berkenaan.. perlu d bincang dan fikir mendalam.. apapun saya sokong.

Anonymous said...

apa lagi mo d tunggu ni org laut... jgn sokong bah..

Anonymous said...

tidak payah sokong anon2? saya setuju... buat apa tidak bersyukur kalau kawasan skrg sudah ada.. apa mo undi tambah lagi?

budak baik said...

aldusuni.. cadangan sdr dinakan tu mmg baik... saya sokong 100%.

wajar cadangan sdr dinakan d ajukan kpd pihak berkenaan.

baby said...

wajar... cadangan sdr dinakan mmg perlu d kemukakan kpd yb. atau kerajaan.

Anonymous said...

aluu..naaa... bnk kawasan sdh... apa lg mo ajukan cadangan sdr dinakan ni... kasi simpan d arkib la saja ba.. kalau tidak sana saja d pasar.

bayau said...

ble saya ckp sikit...?

kalau kasi tambh ini kawasan mcm kewajaran cadangan sdr dinakan tu... rasanya baik kita kasi kurang... kan baik.. save bajet kerajaan skrg.

miss cute said...

betul tu bayau... tapi, bagi saya wajar d usulkan idea dinakan ini kpd kerajaan... pasal cantik, hebat dan ideanya berpandangan jauh.. bukan mcm anon2 tu... pandangan pendek saja... mmg pun pendek segala-gala kan?

hehe.. jgn mrh ya anon... tapi hakikatnya sdh.

Anonymous said...

bagi saya..wajar. teruskan sdr dinakan.

peminat SAM said...

wajar.
saya sokong.
saya setuju 100%.
syabas aldusuni...syabas ideamu dinakan.

SOMEONE said...

[sokong ja dapat apa? tidak sokong dapat apa?

pak lah punya idea kah?]

= Kepada anon ini(ANON yg sma juga sebab tengok saja beza masa ulasan)
betul2lah ko ni BUSUK HATI. Berani ko tuduh ini idea Pak Lah? Berapalah ko ni kalau saya kasi dedah identiti ko?
Pintar mana pun ko, ko belum layak lagi ba sampai buat tuduhan begini. Pak Lah mantan PM kita yang wajar dihormati..jaga lidah ko tu. macam tiada didikan moral saja ko ni.

TOMPINAI said...

Anon2 semua...Kalau nak vote, vote saja kalau tak nak, tak lah.

kita demokrasi...tiada paksaan...Vote ini pun hanya saja untuk mendapatkan pendapat saja...samaada ia diberi perhatian oleh yang berkenaan atau tidak adalah hak mereka...SAM tidak akan membuat sebarang susulan...suara warga km yang sendirinya akan mengusulkannya...

Kepada anon2 yang membuat sebarang tuduhan yang bukan2...jgnlah cepat melatah...pandangan dan cadangan ini adalah pandangan penulis sendiri...tanpa sebarang kaitan dengan org lain...

Cuba2 lah berfikir secara waras dan rasional...lihat dari sudut pro dan kontranya..kalau malas fikir, tidak payahlah...

Oleh itu, jangan sesekali cuba menyentuh pribadi orang..lebih baik jaga diri sendiri supaya tidak kena kutuk nanti...

fikir2lah...anda bertanggungjawab atas ulasan anda, SAM tidak terikat dengan ulasan anda...anda tanggung sendirilah...

SALAM SAM

Anonymous said...

bantu yb? itulah siapa suruh mau sangat jadi yb. hehehe. kawan2 sendiri pun mulai menjauh.

evold said...

aik.. wuina komen kamu ni panas2 jgk ooo.. saya cadangkan sebelum buat cadangan pertambahan sempadan pilihanraya, kena tanya SPR dulu.. prosuder dia susah jgk.. itulah Yb parlimen nda mau tambah.. klu tulis komen tu jgn takut2 ba c siar nama..open ja ba.. apa pun sukung SAM jgk ba..

p/s: saya pernah terlibat dgn kajian persempadanan pilihanraya negeri utara malaysia..

Aldusuni said...

panas ?... inilah kota marudu dan tandek, panas akibat pemimpin yang tdk berfikir dan berkerja untuk rakyat ...dngn itu rakyat bangkit menyatakan suara mereka ...

ison said...

Tidak mau cakap banyak la. Masing2 mimang ada pendapat sendiri. Apa pun saya suda undi apa yang saya pikir patut.

Fernanda said...

The Blog Diverse texts and short stories has awarded this Blog with the prize “ Comprometidos Y Mas 2009”

Fernanda Ferreira