SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Saturday, August 15, 2009

BERITA KEPADA KAWAN...

MARUDU INN, KOTA MARUDU: Ketika saya menulis artikel ini, DJ sedang memainkan lagu kesukaan saya - Berita Kepada Kawan, nyanyian Ebit F. Ade. Dalam kesempatan ini saya mengharap sesuatu daripada kawan-kawan saya khususnya kelahiran semananjung Malaysia yang pernah bersama suatu ketika dahulu. Ada antara mereka telah menjawat jawatan tinggi dalam tentera, ada yang menjadi diplomat, ada yang menjadi orang kuat PAS, ada juga yang menjadi politikus UMNO, ada yang penulis besar, ada yang menjadi usahawan dan sebagainya. Harapan saya semoga tuan/puan dapat ikut memikirkan dan membantu masyarakat di daerah saya utara Sabah.

1 comment:

Umar al-Longobi said...

mari bersama memperkasa kebersamaan itu... walau siapa dan di mana anda!