SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Monday, August 3, 2009

Sang Kancil...

Mujurlah ada talian celcom dapat juga saya berhubung dengan dunia luar serta berkongsi pengalaman seawal pagi ini.
Kancil tua yang banyak berjasa pada tuannya...menjelajah ke pelusuk Sabah dalam menyampaikan usaha-usaha dakwah dan kerja-kerja NGO (http://nazri-suaramualaf.blogspot.com )
Jalan Kaung - Lobong-Lobong, Kota Belud
Seawal lepas Subuh jam 5 pagi, saya bertolak dari KK ke Ranau, menghantar isteri ke sekolah. Ditakdirkan Sang Kancil Tua yang banyak berjasa, tiba-tiba meragam gearnya, langsung tidak boleh masuk . Saya kemudiannya menelefon seorang sahabat di Ranau dan adik ipar..Tika ini tengah menunggu kedatangan beliau ...

8 comments:

TEKONG NGO said...

kami amat bersimpati. saya baru juga buka internet kejap sebelum buat kerja pejabat. semoga sudah ok tuannn...

(nota: saya guna akaun tekong NGO.)

Admin REM said...

kami juga amat bersimpati. tapi rasa bangga kami terhadap DAYA JUANG tuan adalah lebih tinggi. Tuhan sedang berbicara dgn tuan. Semoga semuanya dipermudahkan. dan, ceria2 selalu!

Aldusuni said...

TQ atas doa n simpati sahabat2 saya semua, paparan dan perstiwa yang saya paparkan ini adalah untuk renungan saya dan kalau ada kebaikan yang sahabat2 dapat darinya maka anggap sahaja ia ilmu dan ingatan... benar, sesuatu yang kita mahu ada masanya kita dapat atasa kehandak ALLAH ....

Tq

ILLIE said...

harap bersabar aman...

ison said...

Jauh suda tu aman klu dri rnau ke simpang kg koung/lobong2 tu...

hrp smuanya ok. sabar sajalh... tke care.

Gaaman said...

tabahkan hati dan terus berbakti. makin lama berjuang makin banyak pengalaman yg akan dipelajari...

DINAKAN said...

alamak tuan... sy bru buka internet, jadi mcmana sdh sang kancil? ok juga ka? klu mcm masih begitu juga tuan, bagus kau tukar p kenari... demi keselamatan juga... tp jgnlah ninja.

simpati pada mu tuan..HARAP2 OK SUDAH.

Little Mike (LM) said...

harap semuanya ok... semoga selamat tiba di destinasi