SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, August 23, 2009

WE LOVE SAM!

23 comments:

ANTI-SAM said...

MUKA-MUKA MINTA PUJI!

TOMPINAI said...

anti-sam, terima kasih kerana pujian anda. setahu saya, kami tidak pernah minta dipuji, tapi para pembaca yang memberi respon positif dan pujian, bukan pada individu sam tapi pada apa yang sam cuba paparkan. Malah, ramai yang membenci kami atas sebab2 tertentu...faham2 sajalah, Mungkin juga anti-sam ini antara mereka yang kena tempiasnya.

NONG said...

ANTI-SAM..
Terima Kasih..

Umar al-Longobi said...

Dealova
Vokal: Once

Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang mungkin bisa
kau rindu
Karena langkah merapuh tanpa dirimu
Karena hati tlah letih

Aku ingin menjadi sesuatu yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku selalu
memujamu
Tanpamu sepinya merantai hati

Ohh...
Bayangmu seakan akan...
korus:
Seperti nyanyian dalam hatiku yang
memanggil rinduku padamu
Ohh...

Seperti udara yang ku hela kau selalu ada
Hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa hilang dan sepi
Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
memanggil rindu padamu
Ohh...

Seperti udara yang ku hela kau selalu ada,
selalu ada dan selalu ada
Yang selalu ada dan selalu ada

Nota: Anti-SAM, jgn memanas bah. Berjiwa seni sikit, hehe. Hayati lagu ini.

Little Mike (LM) said...

ANTI-SAM: teruskan bersama SAM dengan kekritisan anda untuk 'membangunkan' minda SAM... Kami mengalu-alukan saudara sebagai MATA kepada segala 'kealpaan' dan tegur2 la sebagai tanda kita SAYANGKAN KOTA MARUDU

Gaaman said...

benci-benci suka bah tu!..

Aldusuni said...

teruskan bersama SAM dengan rasa PANAS... kami tdk mati dengan parangai ko, mati hanya di tangan ALLAH...jumpa kami ba, bincang2

Anonymous said...

oiii anti-SAM siapa makan lada di terasa pedasnya..... orang buat baik apa salahnya dan buat jahat terimalah balasanya..... kita sama2 ada akal fikiran yg Tuhan bagi gunkanlah dengan sebaik baiknya.....

SANGURU said...

sedangkan nabi dan rasul pun ada yang ANTI, inikan pula SAM yg terdiri daripada insan2 biasa. Pada kami, pujian atau kutukan sama saja. Kami tetap menulis apa yang wajar. SAM tetap SAM.

Umar al-Longobi said...

Bagus juga ada komen2 berbau "anti" ni. Ia boleh membuatkan kebersatuan di dlm SAM semakin kuat. Demikian juga kpd organisasi2 yg lain. Apapun spt kata Tekong, kutuk dan puji sama saja. Yg benar tetap benar... dan akan terus diperjuangkan.

Nota: Lagu "Dealova" ini ditujukan istimewa utk SAM, pembaca SAM dan rakyat Marudu khasnya.

ming2elly said...

THANK YOU ANTI - SAM !

TERUSKAN KOMEN2 ANDA DI SINI...

Lt M Muss (PSSTUDM) said...

Padaku, adapun yang diANTI itu adalah kejahatan atau perkara yang merosakkan diri dan keseluruhan kita. Bagi hamba juga, segala macam yang membenci kebaikan itu adalah segala mereka yang tidak mensyukuri segala nikmat yang diberi.

Pun begitu, Terima kasih segala macam Anti...

SONSOGON said...

kamu urg2 SAM jangan sajuk sama garatak si ANTI-SAM..sebenarnya dia jelos sama kamurang sabap SAM semakin dikenali di Malaysia..muka2 SAM semakin pemos dan ada antara muka2 dalam SAM ini yang jadi DJ Utara FM.

kepada ANTI-SAM lihat balik diri anda di cermin bandingkan dengan org2 SAM..adakah ANTI-SAM sepopular dengan mereka?..terus tarang saja kalu ANTI-SAM ada hati mau join dengan SAM dan sya pasti tekong SAM akan mempertimbangkan kalau ANTI-SAM ada hati mau join.

ikut lah macam kami bah..pembaca setia dan peminat SAM serta pandangar setia Utara FM..macam biasa juga bah

kepada DJ2 SAM sya mau minta lagu untuk ANTI-SAM .lagu dia CUCAK RAWAK dengan ucapan kenapa kau membaling mangis tapi manga pula yang dapat

Anonymous said...

haha...sonsogon!

Anonymous said...

mcm di parlimen pula..bah ngam la tu..ada yg suka dan ada yg tdk suka..lama2 ni ada jg yg buka blog anti-sam...ha.ha.ha..klu sdh ada tu blog,apalah isu yg diutarakan?..tak kan jalan raya berlubang sana-sini mau lagi ditambah jadi lopak sana-sini..jd paham2 la..klu mau komen tu,baik2 dan berbudi bhs sikit.jan diikut hati yg panas di bln ramadhan ni..yg lain pun bg la komen yg menbina ahk...

Anonymous said...

Anti SAM, hehehe...stess mamanas ka mau kasi tau orang suru puji muka2 orang SAM, kau ini?

Memang patut bah muka2 di SAM ni kena puji..Itu pun, kalau mau puji diurang tarang2...kalau x, bah diam2 jak lah..Lagipun, tidak rugi kita puji sebab kerja berbaloi dan paling siuk,ada satu perkara penting "kalau kita bagi pujian, inda pun kasih kurang setiap inci anggota badan kita..."

Senang jak menangani stress..Bilang urang; kasih jauh2 itu PHD ( penyakit hasad dengki) pas tu.. bila orang berbudi, kita pandai2lah berbahasa...kekekek...

Apapun,palan2 saja kau AntiSAM...mudah2an kau sihat walafiat...dapat juga kita ramai2 jadi pembaca di blog SAM ni..

Balsam.

ANTI-SAM said...

MANA ACI 1 LAWAN 10! IAAALAH KAMULAH ITU YANG MENANG. AKU NAK TEST KAMU SAHAJA LERRR..HUHUHU

ison said...

apa2 pun lagu yang si sonsogon request juga ba yang buli tahan. lagu wajib tingkat 1 tu sonsogon. haha...

One said...

Apa yang baik teruskan saja.....

SANGURU said...

Lulus sudah bah ni SAM. dipuji pun x lupa diri, dikutuk pun nda tarik diri. Tq anti-sam, kerana tuan SAM jd rancakkkk...

Anonymous said...

MANA ACI 1 LAWAN 10! IAAALAH KAMULAH ITU YANG MENANG. AKU NAK TEST KAMU SAHAJA LERRR..HUHUHU ( ANTI-SAM.

Anduu...ui..kalau saya, teda niat mau lawan kau AntiSAM..Saya pikir pun, pengulas2 lain begitu jugak...siuk juga ada pengulas macam kau ni..ehehehe...Bilang kunu' anTi tapik..tinguk kau masuk juga pg baca2 ni SAM...Ni lah bikin saya tambah sayang ni Anonym macam kau ni...Di tulisan saja bah 'anti' tu kan? ....

p/s: Tata...babai(lambai tangan) to Anti-SAM.

Balsam.

Anonymous said...

Salam sejahtera buat SAM..sempena di bulan yg penuh berkat ini,sama2lah kita bersatu membawa perubahan kepada pembangunan di utara sabah.. di sini lah tempat kita bertukar-tukar pendapat dan memikirkan kaedah terbaik utk mencapai tujuan yg kita hajati..

SANGURU said...

kdg2...kekuatan/keseronokan SAM ni pada ruang komen. Setuju? Namun setiap komen atas tjwb sendiri. Kutuk saja SAM, SAM x akan saman, tp jgn kutuk org lain/kerajaan tanpa asas kerana anda terdedah kepada liabiiliti2...hanya itulah pesanku, mambang opss kawannn...