SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Thursday, September 3, 2009

KLON ATAU ORIGINAL?:..

Siapakah insan dalam gambar di atas? Datuk Dr. Max atau siapa? Cuba teka. Jawapan akan saya beri kemudian...

14 comments:

ambaya said...

adih..
Bekas guru besar saya ba ni.
guru besar di SK.Salimandut ni Cikgu Diris Gomong

ison said...

Tidak sangka pula. Saya pernah jumpa dia ni 'suatu ketika dulu' tp time tu tidak pula sya perasan sgt kemiripan dia dgn YB kita ni.

Ba, palan2 kau igu. Orang bilang ada 7 yang serupa di dunia ni. :)

Balsam said...

Klon MP KM ni...hehehe

Anonymous said...

ni muka YB kita lapas PRU13. wakakaka

SANGURU said...

ngam2 jumpa meting td bah. Dah lama kenal dan mo post dlm SAM tp x jadi2. Ni dgn izin beliau ni aaa...ketawa saja beliau nampak masuk SAM

ison said...

Kalau tidak silap. Cara cakap dia ni pun ada mirip2 juga. Betulkah sanguru? Hehe...

Little Mike (LM) said...

Cikgu Diris... hehe mmg mirip jg la...

Gaaman said...

patut la MP KM boleh bertahan lama. rupa-rupanya ada kembar(wlpn bkn kembar btul) di Salimandut lgi tu!!!..Kembar YB ni jga telah mndidik dan melahirkan ramai graduan. Dgn kata lain jasanya tak terkata!!

ambaya said...

Sokong betul Gaman..
Beliau mengajar di SK.Tumunda Salimandut sejak tahun 1988 sampai sekarang.Memang ramai murid Cikgu Diris ni berjaya dalam pelajaran malah bekerja sekarang.

SANGURU said...

so x keterlaluan klu kita pangil dia bapa siswazah salimandut...

NONG said...

SETUJU Sanguru..

SANGURU said...

Klu rambutnya dipotong ala2 Dtk Max ...mmg org boleh silap suda. Hehe

otakgurusabah said...

tuan..cikgu kesayangan saya semasa di SK, saya berjaya pun kerana usaha cikgu ini. Terima kasih banyak2 cikgu.. Saya tabik cikgu..

Umar al-Longobi said...

gitulah aura seorg guru. dikenang sampai ke mati. teruskan mendidik anak bangsa.