SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Friday, September 4, 2009

MESEJ RINGKAS DARI PUTRAJAYA

  • Pagi tadi ketika menDJ di utara FM,rakan dari Putrajaya datang melawat di chatrool SAM.beliau ialah HALIMUNAN dan beliau ada menyuruh kami supaya membaca msg di chat box dan ini lah yang saya lihat dan ada saya copy untuk tatapan kita semua.Terima kasih saya ucapkan kepada Zeti dan HALIMUNAN kerana mempunyai masa untuk melawat SAM walaupun mereka hanya ada 5 minit sahaja.Namun 5 minit itu bagi saya amat berguna kepada SAM kerana membuktikan blog SAM mendapat perhatian dari pihak atasan di Putrajaya.Kepada rakan2 penulis SAM kita sama2 ikut nasihat daripada zeti dan kita pastikan SAM terus maju dan dikenali diseluruh negara.
  • zeti berita terkini-ruangan penulisan sanguru telah di 'take note'
    2009-09-04 9:47 AM
     
    #
  • zeti harapan pihak kami, agar tiada perkara negatif dipaparkan dalam blog ini dan kami sentiasa memantau dari masa ke semasa...
    2009-09-04 9:37 AM
     
    #
  • zeti pihak kami sentiasa menyokong SAM dan menggalakkan penulisan dalam blog bersekutu ini secara positif..
    2009-09-04 9:36 AM
     
    #
  • zeti tahniah perkembangan SAM yang kami ikuti dari masa ke semasa, semoga banyak paparan penulisan untuk dikongsi bersama..
    2009-09-04 9:35 AM
     
    #
  • zeti salam jumaat...

11 comments:

ambaya said...

'TAKE NOTE' bukan bermaksud negatif baitu..take note means pihak putrajaya mengambil berat tentang isu yang dibawa dalam tulisan dan wajar dikajiselidik.
TAHNIAH Sanguru.

SANGURU said...

TAHNIAH SEMUA STAF SAM DAN PENGOMEN SAM. BILA KITA RAMAI, SUARA KITA NYARING DAN KUAT. BILA NYARING DAN KUAT...hehehe...faham2lah bosss

SANGURU said...

Terima kasih pihak PJ...

Mr.Aki said...

kamu pantau saja bbus2 p.jaya... yg paling panting d pantau YB dan MP kami...pantau 24jam

Mogoron said...

Mr/Ms Putrajaya, terima kasih atas perhatian kepada SAM, kami masih belajar menyusun kata-kata yang membawa mesej positif. Namun kami sentiasa terbuka kepada teguran andai tersalah menyusun kata-kata.

Anonymous said...

tahniah SAM...
*kk (**)

Anonymous said...

baguuusssss...
tahniah sanguru...
tq..pjaya

Anang said...

Salam dan tahniah untuk SAM....Pada pendapat saya, kita jangan bertongkatkan PJ utk mencapai realiti, apa yg penting kita cuba mencorak warna utk masyarakat kita jangan dicorak oleh kebergantungan kita terhadap PJ....saya mohon maaf pada semua SAM...saya tabik anda tapi andai kita ingin mencapai sesuatu....tolong jgn bergantung kpd PJ....jgn terhutang budi kelak binasa....

Maaf....KITA MESTI ADA PRINSIP....

PEMIMPIN YANG TELUS LAHIR DARIPADA PRINSIP YANG KUKUH

SANGURU said...

hmm, bkn bergantung tapi bersahabat. Mereka orang atasan, mereka ada kuasa, mereka pihak berkuasa yg tadbir ini negara, Mmg pun mereka bertanggungjawab hal ehwal ini negara. Mmg tugas mereka, dan mereka telah ikut prihatin dan buat kerja. Mereka ikhlas rasanya, dan kami jg ikhlas. Ikhlas kawannya ikhlas...
Ini cara baik, cara terhormat, halal dan bkn ada perundingan apa2.

SANGURU said...

teruskan PJ prihatin rakyat di mana jua. Kalau dapat, beri perhatian khusus dan utama kepada KM. Anggap ini sudah suratan takdir, kerjasama maya. Tuhan pasti suka, rakyat tentu rasa nikmatnya. kalau ada individu/pihak yg ingin bantu, SAM amat mengalu2kan...berpaksikan kepada rasa kebertangungjawaban, ikhlas dan kasih sayang 1Malaysia...

Anang said...

Terima kasih sanguru....saya cuma ingin melihat persahabatan yang ikhlas antara KM dan PJ.....bukan bergantung pada persahabatan yg akan membuat kita sahabat yang bergantung pada persahabatan.....kita fikir2 lah.

Saya sudah tahu 1Malaysia semenjak saya sudah pandai membaca rukun negara jadi tidak perlu bagi saya slogan 1Malaysia, kerana ini slogan orang politik.....

Semua amalan dan perbuatan yg baik TUHAN PASTI SUKA ( maaf saya petik kata2 sanguru )


PEMIMPIN YANG TELUS LAHIR DARIPADA PRINSIP YANG KUKUH