SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, September 8, 2009

NOTIS AM.

Saya baru sahaja berpindah ke Kudat atas urusan rasmi kerja. Saya ingin memohon bantuan agar sesiapa yang tahu adanya rumah untuk disewa di kawasan KUDAT ini. Sila hubungi saya di : 019-8955883 / 013-8568122 - Ming Terima Kasih atas segala bantuan anda semua !

11 comments:

Anonymous said...

kenapa ahli SAM pindah? tiada tempat sdh d KM?

TOMPINAI said...

Terima kasih anony...

SANGURU said...

insyaAllah, dlm masa terdekat tuan akan mendapat rumah. Amin...

SONSOGON said...

dalam banyak2 anon..kau lah paling buduh,palui,bunsit,kumpau,talingong,inda sukup ajaran sama bapa mama kau!! inda cukup ajaran sivik!bagus kau anon balik rumah balik pigi menyusu puting mama mu balik .butul2 kurang ajar.

kamu org2 SAM pun diam2 saja bah inda barani melawan nah tengok anon2 sialan sudah pandai memijak kapala.

Mr. Aki Abad 21 said...

ANON2 urang pinda karaja pun ko campur tangan...inda apa kalau campur tangan bagus2 ini cakap macam indad pikiran....

Little Mike (LM) said...

kalau ikutkan, senang ja kasi BAN ba tu komen mcm tu. ini la yg dinamakan keterbukaan alam maya. Sesiapa pn berhak utk mengutarakan pendapat.

CUMA...

minta-minta la komentator supaya terus memberikan minda yg membina. Kalau setakat org pindah rumah pn anonymous boleh berfikiran KULUT, tidak hairan la kenapa anda kurang bernas.. UTK MING: boleh hubungi saya di 0192857457.. ada famili sya tinggal di kudat.. mundkin ada kawan2 yg sewakan rumah ka..

DINAKAN said...

bah, kalau sdh dapat rumah tu.. jemput2 lah makan2 ka... hhehe...

mudah2an ko cepat mendapat rumah.

SANGURU said...

kawan kita naik pangkat bah anony! biasalah naik pangkat tukar tempat kerja...

ming2elly said...

anon...

ko takut kena buka " SUARA ANAK KUDAT " ka???

ison said...

Suara kami suara mereka... Macam biasa juga bah. Hehe...

All the best Ming. :)

SANGURU said...

tidak salah klu suara anak kudat dibuka. Sy dah cari2 kekawan di sana, nampaknya seru belum sampai. Kan bagus konsep SAM diaplikasi di seluruh malaysia...