SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, September 27, 2009

SEORANG GENTLEMAN BERNAMA BIKO...

Hmmmmm.....Posting sdr. Umar tentang rakan2nya semasa 5 SN di SMKT tiba2 menular cerita mengenai arwah mantan guru saya juga mantan ketua jabatan saya almarhum cikgu Makibin Bodok, antara graduan pertama kimaragang yang telah saya usahakan memberikan Anugerah Tokoh Akademik Kimaragang beberapa bulan sebelum almarhum meninggalkan dunia fana dan penuh tipu daya ini. Memandangkan kisah yang bakal saya coretkan bersifat nostalgik antara saya dengan almarhum maka saya akan menulis beberapa kisah berkaitan arwah cikgu Makibin Bodok di dalam blog peribadi saya http://www.yomogun.blogspot.com

2 comments:

Umar al-Longobi said...

teruskan tuan! Semangat "BIKO" akan terus hidup di jiwa para pejuang Marudu...

SANGURU said...

sy temankan tuan la di sini. Hehehe. Sejuk di sini dan aman. Hehehe.
Al fatiah khususan ila arwahi makibin bodok...