SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, October 4, 2009

BUANG ANGIN...

Apakah pembaca sudah bosan coretan hamba pasal angin? Kata terbitan seterusnya ialah "BUANG ANGIN"...maksudnya tidak perlu saya bebelkan kerana budak tadika pun tahu, namun huraian berikut ini saya yakin memeningkan budak tadika sebab bukan level mereka. Level tulisan saya tidak terlalu tinggi tapi kalau tidak punya galah yang panjang barangkali tidaklah sampai... Demikianlah. Walaupun tindakan "buang angin" itu boleh buat orang tidak senang tapi demi kesihatan, "ANGIN ITU" terpaksa juga dilepaskan...namun sebagai bangsa yang beradat susila, lepaskanlah "ANGIN ITU" dengan berhemah...kalau boleh tanpa "bunyi kuat" untuk tidak memalukan "SANG ANGIN", opss silap - agar tidak menganggu helwa orang ramai, memadailah sudah bau busuk yang dihasilkan oleh "ANGIN" itu...

4 comments:

Little Mike (LM) said...

tn, ada coretan tak untuk orang yang suka 'makan' ATAS ANGIN? hehe

SANGURU said...

adehhh...tunggu la nanti...mcm ada, mcm teda...spontan sija menulis, jadi yg tertinggal utk tuan mencoretkannya! Hahahaha...siou mengasih kena plak. Sesekali bergurau sesama staf di alam maya seronok jg!

SANGURU said...

Nota: artikel buang angin ini saya tulis serentak pada malam yg sama dengan artikel pertama angin kencang. Semua siri angin ini kemudiannya saya jadualkan penyiarannya. So, harap para pembaca tidak silap anggapan ya. Bukan niat nak tambah kemarahan, jika ada kata2 yg bertentangan dengan komen2 sebelum ini, ia benar2 hanyalah kebetulan. Banyak yg kebetulan sehingga ada sesetengah pembaca mungkin menganggap penulis sengaja membuka parut luka.
(kaedah menulis begini sy praktikkan kerana tidak punya banyak masa menulis. Saya menulis hanya di luar masa pejabat...ada juga artikel lintas langsung di lokasi, ketika luar pejabat). Tq

Sam. Malaysia7 said...

LM- 1 hari dulu ada pengelaman saya membawa rombongan Negeri Sabah ke KL...D antaranya ada yg bilang makan dan minum d atas Kayangan..Pengelaman tu sungguh melucukan...