SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, October 11, 2009

KAD JEMPUTAN...

Lagi cerita-ceriti pasal kad. Bila mendapat kad jemputan, apa yang pertama tuan/puan fikirkan? Designnya kah, warnanya kah, baunyakah, atau penjemputnya kah atau "time dan vanue"nyakah? Jikalau saya yang terakhir menjadi keutamaan, kemudian penjemput (rakan2 penjemput) juga penting pak. Yang lain-lain kurang penting bahkan tanpa kad pun bisa saja pak...kadang-kadang lebih selesa jemputan tanpa kad, rasa lebih akrab gituuu.. Pernah sekali dulu saya menerima jemputan kononnya mencari keadilan namun tak dapat saya penuhi kerana keadilan tidak boleh ditegakkan hanya kerana melaungkan: KEADILAN untuk keadilan (7X). Atau... sekadar menyeru kepada orang: sini, mari ikut berbaris di BARISAN yang lurus, yang benar, yang cepat, yang... Saya fikirrrr : "KEBENARAN HANYA DIANGGAP BENAR JIKA BENAR-BENAR TELAH DIBUKTIKAN BENAR DAN ADA KEBENARANNYA..."

3 comments:

mka said...

mohon maaf tuan tak dapat hadirkan diri..isteri sibuk menyiapkan APC peringkat gabungan..jadi kenalah jaga budak2 ni.. hehehe

Kiranya panjang umur pasti bertemu jua..wasalam

SANGURU said...

nda pa2 bah tuan...ramai kami tuan.

Anonymous said...

Bagi saya tidak perduli apa juga Warna,Bauan,dan masa/waktunya.Yg penting Penjemput itu saya kenali dan dia menjemput saya secara Ikhlas....