SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, October 20, 2009

NASIHAT DARI ADMIN

Salam hormat kepada semua ahli2 SAM dan pembaca2 SAM,sejak kebelakangan ini saya mendapati pelbagai agenda2 dalam SAM dan saya mendapati banyak perkembangan yang menarik tentang blog SAM.Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada ahli2 SAM atas kerjasama yang diberikan. Malangnya ada pihak2 ketiga yang cuba menjatuhkan nama baik SAM.Saya sangat berdukacita dengan perkembangan ini.Saya sendiri tidak tahu mengapa mereka begitu tidak senang melihat SAM.Mungkin pihak2 ini kurang senang dengan perkembangan mendadak blog SAM atau pihak ini sengaja melihat blog SAM hancur untuk kepuasan dan kepentingan diri sendiri. Oleh itu sebagai pemegang akaun blog ini,secara peribadi saya merayu kepada kawan2 dan pihak berkenaan supaya berfikir secara rasional supaya tidak meneruskan hasrat untuk melihat SAM hancur.Kerana kita sendiri tahu blog SAM ini adalah antara blog yang paling diminati dan menjadi perhatian kepada semua lapisan masyarakat. Sekiranya pihak2 ini ada masalah dengan mana2 ahli SAM,eloklah bawa berbincang dengan mana2 ahli supaya kami di SAM dapat bertindak atau membetulkan keadaan.Tidak perlulah memburuk burukan peribadi mana2 ahli SAM atau menghentam blog SAM. Budi bahasa itu adalah budaya yang paling bernilai dalam negara kita.Salam perpaduan dan salam 1Malaysia

2 comments:

maikong said...

nasihat ini perlu diambil kira oleh semua kwn2..namun bagi SAM..harus pula bersedia dgn berbagai kemungkinan...editornya kena lebih aktif..dan lebih pro aktif/kreatif menangai mereka2 ini...dunia maya d katakan..para pengkomen tapis2lah dulu komen2 yg pedas..dan yg mengentam seseorg,...
semua ada hak masing2...jangan susah...adil..

SUARA RAKYAT SABAH said...

Saya merasakan teguran atau tulisan yg d tujukan kepada SAM itu bukanlah boleh membawa satu kehancuran,permasaalahan dan atau kebinasaan, Tetapi ia membawa SAM kearah yg lebih dewasa matang dan terus matang lagi untuk menempuh d hari muka...Kerana pengelaman itu akan membuatkan kita lebih dewasa dan terus maju kehadapan....
(Maaf itu hanya sebgai Pendangan/pendapat peribadi saya saja).