SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Sunday, October 25, 2009

Sanyonara, moga tahun depan jumpa lagi

Kesempatan terakhir bersama dengan saudara illie @ dj lugu di kota kinabalu penuh dengan kegembiraan. Hampir tidak tidur semalaman kerana gelagat dan celoteh dj lugu dan dj batman. Yang pasti, kami di sabah akan sentiasa merindui saudara illie dan sentiasa berdoa agar berjumpa lagi pada tahun hadapan. Warga SAM mengucapkan selamat jalan kepada illie sekeluarga..babaiiiii

7 comments:

Tulunbunou said...

Selamat jalan kepada sahabat tersayang Illie..

Little Mike (LM) said...

selamat dalam perjalanan... Perjuangan ini belum selesai. Jumpa lagi sahabatku...

Kulanz Salleh said...

Selamat jalan tn lugu... agak terkilan sebab tiada kesempatan bertemu... apa2pun. moga selamat sampai ke sana dan selamat kembali ke tanah air nanti

NONG said...

Persahabatan akan sentiasa terpelihara biar jauh berbatu2 asalkan disemai dengan keikhlasan yang telus..

Semoga bertemu bulan 10 tahun depan.

MATA AIMASYO Illie...!

DINAKAN said...

sayonara...sayonara... samapi bertemu lagi.

wa tashi jumpa lagi la, wa sedih x sempat jumpa masa mo pergi.

harap tahun depan jumpa lagi... jgn sedih2 arrr...

SANGURU said...

nanti kita aturrrr...

ILLIE said...

Terima kasih kepada semua sahabat2 SAM.KUBNET kerana walaupun singkat,saya dapat juga berjumpa dan beramah mesra..agak terkilan kerana ramai lagi yang tidak sempat saya jumpa..walau bagaimanapun,saya pasti suatu hari nanti..kita tetap dipertemukan juga.

Terima kasih kepada sanguru,tompinai,ridwan,jaimbol kerana menemani dan menghiburkan saya disaat saat akhir berada di Sabah..saya betul2 rasa terhibur walaupun saya tau esoknya saya akan tinggalkan negeri tercinta..rakan2 tersayang untuk beberapa waktu..

kepada sahabat saya DR.Nelson,rasa terharu dan terima kasih kerana disaat-saat akhir..beliau sempat bertemu saya di airport sebelum check-in masuk..dari jauh,beliau masih berupaya untuk mengucapkan selamat jalan..

salam sayang..salam hormat dan kita pasti akan bertemu lagi...