SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Thursday, November 5, 2009

DO YANG PRIHATIN

(Gambar: Tuan DO sedang melayan dua orang kampung dari bukit) Pejabat Daerah, Kota Marudu: saya baru berbincang dengan tuan DO mengenai sesuatu perkara yang jika berhasil akan membawa perubahan besar kepada kawasan perbukitan di N5 Tandek. Pada masa yang sama, saya berbincang mengenai program Derma Darah anjuran Komuniti PERDARAH yang ,mana beliau merupakan penaung persatuan NGO ini. Sepanjang berurusan dengan tuan DO ini saya mendapati beliau seorang yang responsif dan terbuka kepada saranan pihak NGO.Semoga beliau terus berkhidmat penuh didikasi kepada rakyat Kota Marudu.

9 comments:

AreenaKM said...

Tak kenal maka tak cinta..
Itulah Puan D.O kita.

Umar al-Longobi said...

Kalau pemimpin spt itu, kita sebagai rakyat juga harus mencontohinya...

Tq tuan DO!

Umar al-Longobi said...

Kalau pemimpin spt itu, kita sebagai rakyat juga harus mencontohinya...

Tq tuan DO!

Gaaman said...

Teruskan kecemerlangan Puan DO!!..

SayaAnak Marudu said...

Bos...

Tolong tanya itu DO, kenapa ada sesetengah projek kerajaan di KM di berikan kepada Kontraktor bukan anak Marudu sedangkan masih ada anak Marudu yang mampu buat tu projek?

SAYA ANAK MARUDU (SAM)

SANGURU said...

bah.

URBAN STORM SDN BHD said...

Tn DO
saya sudah sampaikan derma ikhlas sempena pesta jagung KM dari urban storm sdn bhd kepada Suzita Janaun

Anonymous said...

Kalau derma ikhlas tu tak payahlah mahu kasi hebahkan di ruangan ini. Apakah salahnya kalau telefon saja D.O terus kasi tahu sama dia, kan lebih elok. Sekarang ni nampaknya macam adegan tunggang menunggang kembali hangat. Siapa tunggang siapa ?

maikong said...

rasanya salah forum ceo(urban storm)next..inda perlu kasi post disini..ttg derma tuan, saya tau niatmu amat baik sekali..saya amat menghargai sumbangan anda atas nama saya anak marudu..post dgn cara yg berlainan...