SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Wednesday, December 30, 2009

THE BOY WHO PAINTS LIKE AN OLD MASTER

Saya seorang peminat seni lukisan. Bahkan melukis adalah salah satu hobi saya yang sudah agak lama 'terbiar'. Dalam kami adik-beradik, abang saya yang kedua, Nius, merupakan idola saya dalam karya seni lukis sejak di zaman bangku sekolah lagi. Hari ini saya mula melayari internet dengan membuka Yahoo! Saya tertarik dengan satu berita tentang seorang kanak2 yang sangat istimewa kerana bakat melukisnya yang luar biasa. Kanak2 tersebut baru berumur 7 tahun tetapi hasil karyanya menandingi pelukis dewasa yang hebat. Kanak2 yang dimaksudkan ialah Keiron Williamson, anak sulung kepada pasangan Keith dan Michelle, dari Holt, Nortfolk, England. Sila hayati beberapa hasil lukisan kanak2 tersebut;
Sila klik di sini untuk membaca artikel penuh berita tersebut.

3 comments:

SANGURU said...

wajar diketengahkan bakat hebat ini. bakat membawa berkat dan rahhmat.

Tulunbunou said...

cantiknya lukisan...

Umar al-Longobi said...

sy masih tercari2 apa bakat sy yg buli sy gunakan utk menyumbang kpd keluarga dan msykat. balum jumpa tau...