SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Wednesday, December 2, 2009

DINAKAN:TERIMA KASIH YB

Yb Anita Baranting ketika menghadiri kenduri di Rumah En. Ismail Aspar, Kg. Masin Asin, Tandek. Menurut En. Ismail, beliau telah menjemput Yb datang melalui PAnya dan tidak menyangka Yb akan datang memandangkan kesibukan yang dihadapi oleh Yb. Beliau merasa sangat gembira dengan kesudian Yb datang. Peluang ini juga telah digunakan oleh YB untuk beramah mesra dan meluangkan masa untuk mendengar permasalahan penduduk di kampung tersebut.

7 comments:

Umar al-Longobi said...

tahniah utk semua. ngam tuan dinakan!

maikong said...

saya tabik YB anita, namun ini adalah tanggungjawab beliau sebagai YB n.5 tandek, utk mendengar/mengambil tindakan sewajarnya demi utk rakyat n.5 tandek..
rakyat didahulukan...

Gaaman said...

Bgus YB!..lawatan seumpama ini dapat merapatkan jurang antara pemimpin dgn rakyat.

Anonymous said...

Salam,
Melawat-melawat juga, pembangunan jangan lupa. Jgn jdi YB melawat sahaja, jadilah YB yang membawa perubahan.

Saya sudah lama merantau di negeri orang. Dan boleh dikatakan hampir semua pelusuk di Msia saya sudah lawat. Dan saya boleh buat perbandingan pembangunan antara kesemua negeri yang saya lawat. Saya cuma bagi kesimpulan pembangunan di Sabah dan Swak masih jauh ketingalan berbanding dgn kawasan pedalaman di Semenanjung. Saya boleh mengatakan jalan KM-Timbang-ulu kukut ke KB macam itu, statusnya mcm jln penghubung antara kg di kebanyakan Sem.Msia. Minta maaf, bukan tujuan saya menghina/merendah-rendahkan tp itulah kenyataannya. Cuma kelantan sajalah lbh kurang cm sabah swk. Pemimpin...tlg agresif sikit.

MindaGuru said...

Tahniah Dinakan,
Terima kasih YB kerana sentiasa mendampingi dan mendengar keperluan rakyat .

ambaya said...

YB hadir ke kenduri tu bukan atas status sebagai YB tetapi sebagai sahabat dan orang kebanyakan... itu tidak salah baa..

NAGA KINABALU said...

Nah beginilah baru boleh d Panggil YANG BERKHIDMAT (YB)......SYABAS YB Anita Beranting teruskan berkerja untuk Rakyat yg anda wakili.....Saya benar2 terharu d atas pencepaian anda d Tandek sekalipun saya hanya memerhatikan anda dari kejauhan.....Gandakan lagi usaha anda tu YB....Lagi yg WAJIB YB selongkari ialah cara2 bagaimana Mencanaikan Perekonomian khusus buat Pengundi/Rakyat YB d Kawasan N.5 Tandek dan yg sewaktu dengannya.....