SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Friday, January 1, 2010

CERITA AMBANG TAHUN BARU 2010

(Gambar: Ulang tahun perkhawinan ke-13) Saya bukan orang yang ghairah menyambut tahun baru namun tahun ini saya "menyambut" kedatangan 2010 di rumah kediaman Sdr. Jaimbol Dangus, CEO Urban Storm, yang menjadi sahabat SAM dalam melaksanakan beberapa kegiatan kemasyarakatan selama ini. Beliau mengadakan kesyukuran, menyambut Tahun Baru, Krismas dan ulangtahun perkhawinan yang ke-13. Saya bagi pihak SAM telah mengucapkan berbanyak terima kasih, tahniah dan ucapan semoga terus sukses. Di sepanjang perjalanan pulang ke KM, saya menerima banyak SMS dari rakan SAM, NGO, staf, kenalan dekat dan jauh. Di perjalanan juga saya lihat beberapa perkumpulan menyambut Tahun Baru, ketemu tiga Road Block, berselisih dengan kumpulan mandi sungai dan macam2 lagi. Tapi ada satu "KEAJAIBAN" turut berlaku di ambang tahun baru ini. Saya dimaklumkan oleh "bodyguard" saya bahawa beliau baru menerima SMS dari isterinya di Kg. Mosolog bahawa ada seorang remaja, yang pada hari selasa lepas cuba mematahkan pelapah pisang Kalimah ALLAH, sedang menanti beliau di rumahnya kerana remaja tersebut ingin belajar agama dan...

6 comments:

Carl S. Adun said...

Tahniah kpd saudara Jaimbol...terima kasih

kyro said...

Merry xmas,happy new year n happy aniversary tuan Jaimbol...may god bless you all

Umar al-Longobi said...

tahniah & terima kasih urang kaya sdr. jaimbol dan family. semoga rezeki terus melimpah...

srixon said...

Jaimbol yang kaya pasal Forex kah nie dan sdh jadi jutawan?

MindaGuru said...

sdr Jaimbol dan keluarga saya mengucapkan Selamat tahun baru.

Little Mike (LM) said...

selamat menyambut ulang tahun prkhawinan dan salam tahun baru... maaf sebab tidak dapat datang ke majlis. terus sukses...