SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, March 9, 2010

DAP...

Ruangan baru saya - DAP mungkin tidak seDAP dan tidak digemari kerana ada ketikanya tawar, ada ketikanya pedas bangat, dan ada ketikanya susah mahu dikenalpasti rasanya.
DAP saya kali ini tentang masak-masakan tradisi komuniti di Marudu. Rindu juga rasanya dengan tinopuru, rinabus, tonsom, linupit, gisak, dll. Apakah tidak ada orang kita yang mahu membuka restoran masakan tradisi kita? Apakah orang kita tidak yakin untung? Saya cadangkan ini secara percuma. Harapan saya biarlah orang kita yang sambut idea ini. Yakinlah, siapa sambut idea ini akan beroleh laba. Saya antara pelanggan tetap. Yang penting ianya Halal dan dimasak tidak cincai.
"Inan, gisak somangkuk. Tobungan dot tuntu palawan ki. Nga kada dit numbur 1 tu...aku kasasab..." - bilakah ini dapat direalisasikan?
Harap puan Kyro atau CEO Urban Storm take note ini perkara. Saya yakin DS Max pun kalau balik KM akan singgah bawa2 orang2 MOSTI ngetest ni resepi si omogun.
Aramai tokou. Lulussss...

No comments: