SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Thursday, March 11, 2010

DAP...

Saya selalu ditemani oleh kucing2 jiran2 saya setiap kali saya lepak di anjung pinang rumah saya. Comel2 kucing itu dan begitu manja sekali...

Ini yang saya suka lepak de'DAP. Hanya kucing yang datang menemani saya minum kopi. Tak pernah pula musang menyerupai kucing berani mampir. Berbeza kalau saya lepak di kedai kopi. Macam2 jenis "musang" yang tak segan2 menyamar berbulu ayam. Ini pun sebenarnya 1 sebab mengapa saya mulai bosan mengopi di kedai kopi.Saya risau tiba2 nanti saya termasuk geng musang.

Biarlah kucing2 menjadi teman de'DAP ini. Nanti kalau saya kepingin nonton filem "kucing berlagak singa" maka nanti saya bertandang ke kedai2 kopi...

5 comments:

Anonymous said...

Ko pge tengok2 tu keadaan sekitar'bandaraya' KM sistem perparitan suda ada perubahan ka ambi gambar n upload disini kita tengok apa reaksi PBT KM

Um@r said...

Kalau tiada singa, kucing pun jadilah tuan...hehe

SANGURU said...

Insyaallah. Tjwb kita bersama

Sangmarudu said...

kita tidak mau kucing. kita mau singalah....

singa yg menyinga! bukan masam itu singa yang tiada taring.

guntalou...

Anonymous said...

Ini taun singa kita mesti lebi GANAS mengutarakan pendapat dan teguran supaya DIORANG lebi bertanggungjawab menjalankan amanah rakyat