SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Thursday, March 4, 2010

Kenapa Bah...kau tak berubah...?

Pada 27 dan 28 Febuari 2010 yang baru lalu, saya telah mengikuti satu kursus yang dianjurkan oleh UMNO P.172 Kota Kinabalu.Tajuk kursus "KURSUS KEUSAHAWANAN DALAM PEMBIAYAAN" bertempat di Kimanis Ballroom,Hotel Hyatt Kota Kinabalu. Perjalanan kursus sangat teratur,isi kursus juga sangat mantap dengan ceramah-ceramah dari pegawai-pegawai dari berbagai institusi kewangan.Selain ceramah sesi soaljawap juga dibuka kepada peserta kursus dan banyak informasi boleh dikutip.Syabas saya ucapkan kepada jawatankuasa UMNO P.172 Kota Kinabalu yang begitu bekerja keras untuk menjayakan kursus ini. Sepanjang kursus ini berjalan saya memang sangat teruja dan lebih bersemangat untuk memperkasakan lagi perniagaan saya yang ibarat 'hidup segan mati tak mahu' itu.Cuma satu hal buat saya terkesima....... ini bumiputra aaa....tiada lain mau tanya....mana mau pinjam....berapa boleh pinjam.....mereka hanya berminat untuk belajar meminjam bukan belajar berniaga. Nak duit cepat.....nak duit cepat.....haiyaaa....kalau tau pinjam saja tapi tak tau berniaga ini alamatnya bumiputra akan jadi SUSAHAWAN......bukan usahawan. KENAPA BAH...KAU TAK BERUBAH....KENAPA BAH.....

1 comment:

Anonymous said...

aikkk mcm lagu stacy pulak tajuknya..

hahaaha