SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Thursday, April 1, 2010

Ada apa didalam gambar ini???

Gambar ini penulis paparkan sekadar untuk membawa pembaca kealam supernatural... Mungkin juga imej tersebut timbul disebabkan oleh biasan cahaya. Sekadar perkongsian...
Gambar ini diambil semasa menyimen kubur Nenek penulis di Kg.Minitampak 1. 
Ada apa2 yang ganjil didalam gambar ni?? hehehe... sila lihat arah anak panah. 

12 comments:

DINAKAN said...

saya nmpk mcm gajah..
gajah kaitu?
atau mata ni kabur.

DINAKAN said...

bila tgk lagi, mcm budak pompuan plak..
bila tgk lagi.. mcm modeling.

SANGURU said...

"dia"laitu...meronda2...

Tulunbunou said...

hehehe....MANDUR bilang si ongir.. Klu sa tingu mcm wanita dulu-dulu dgn baju putih dan skirt batik..

Roxy Zaire Awod said...

aku fikir dia tingu sama si gaman yang tengah menyimin tu. mangkali dihantar tingu, abis malas gima. wakakakk...

ming2elly said...

memang "dia laitu"... ini lah kuasa alam...

SANGURU said...

Nda pa2 baitu..."hormati" saja dan jgn kacau...

Anonymous said...

mmm...sekadar imej drpd cahaya...bayang2 + cahaya..jd kbtulan imej mcm seorang budak pmpuan...yg pasti 'mereka' yang meninggal tidak mungkin menjelma semula d bumi....

Little Mike (LM) said...

refleksi alam...

Tulunbunou said...

Anon,LM
yuppp.... pelbagai imej terbentuk dari biasan cahaya.. hehe

FaiZaLL a.k.a iZaLL said...

emmm....mngkn biasan cahaya ja 2...tp nda mustahil jg makhluk halus kan????

Maya said...

Maha Kaya Sang Pencipta Alam Semesta Dan Segala Isinya......

SUBAHANALLAH....

ALLAHU AKBAR....

APA PUN, SEGALANYA ATAS IZIN-NYA.............