SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Tuesday, November 30, 2010

KENAPA INI BERLAKU: MOHON PIHAK BERKENAAN AMBIL TINDAKAN SEWAJARNYA

to all sabahan live or studying at semenanjung,go back ur place!
326 orang menyukai ini.
Sangat sedih rasanya bila masih ada segelintir dikalangan rakyat Malaysia yang masih membelakangkan perlembagaan. Jelas dalam perlembagaan menyatakan kita harus menjaga perpaduan dengan tidak menyentuh mana2 perkara sensetif.
Kerajaan berusaha menyatupadukan rakyat dengan mengadakan pelbagai program dan aktiviti, mengwujudkan intergrasi namun masih ada yang lagi memecahbelahkan.
Jelas sekali orang atau admin page ini tidak rasional, admin ini telah menyalahgunakan saluaran yang baik kepada yang tidak baik. Rata2 yang menyertainya adalah mereka2 yang tidak senang dengan page ini. Dan adalah menjadi penghinaan bila Bendera Negeri itu diterbalikkan.
Kami menentang keras sebarang kenyataan yang bersifat menghina apa lagi yang melibatkan negeri kami. Mohon pihak yang berkenaan mengambil tindakan terhadap admin ini.

5 comments:

Anonymous said...

ini orang ni memang teruk dari binatang...

ILLIE said...

ada 3 pengendali page ini

IP add: 116.50.163.70
city: makati
country: philipins
continent: Asia
time zone: GMT +8

IP add: 58.65.12.69
city: singapore
country: singapore
continent: Asia
time zone: GMT +8

IP add: 202.188.73.180
city: kuala penyu
country: malaysia
continent: Asia
time zone: GMT +8

riaennie said...

Saya sangat terkilan dengan tindakan admin berkenaan yang tidak pernah terlintas ikhlasnya menyertai rangkaian SAM ini.Kenapa pula perkara yang sensitif ini di bangkitkan?Tidak semuanya 'betina' yang mereka maksudkan itu adalah "BETINA".Apa pula kaitannya lagi dengan bendera Sabah di terbalikkan?
Tidak munasabah langsung.Di mana kerasionalan fikiran mereka sehingga bertindak seperti itu.Apa motif mereka?Nak menjatuhkan kemartabatan negeri Sabah?Sebelum ini Sabah di uji dengan pelbagai masalah,namun tidak semudah itu orang-orang sabah ini tunduk dan takut menentangnya.Mohon maaf pada ahli-ahli SAM jika saya tersilap ucap,tetapi saya sangat tidak suka dengan "mereke-mereka"ini yang membuta tuli membuat penilaian tentang orang-orang sabah dan seterusnya mengaitkan maruah sabah.

Tompinai said...

riaennie, tidak ada ahli SAM yg terlibat dlm penghasilan page ini. Page ini dihasilkan oleh orang2 yang kemigkinan besar tidak senang dengan orang2 sabah. Dan untuk pengetahuan rieannie, page ini saya jmpa d FB, kemuadian saya postkan disini sebagai bukti betapa page ini amat tidak baik. Saya paparkan sebagai bukti tentang kewujudan page ini. Page ini bukan dibuat oleh ahli SAM. Harap Maklum..

samizul.net said...

Salam sejahtera.. Waa, lama eh nda jalan2 sini SAM. Harap semuanya baik2 juga ya, ehe.

Memang biadap pembina Page tu. Patut diberi pengajaran yang setimpal. Rasa nda puas hati aku membuak2. Tapi, aku lagi + nda puas n sakit hati kalau tiada tindakan konkrit yang diambil oleh pihak berkuasa..

Aku ada juga tulis pasal isu ni di blogku..

http://www.samizul.net/2010/11/kami-benci-orang-sabah.html

Sekali dengan pautan untuk buat laporan ke SKMM. Moga berhasil seperti kejayaan 'mentaubatkan' Lucas n the gang..