SAM

SAM

Followers

Dengarkan Utara.FM - Macam Biasa Juga Bah

Friday, December 9, 2011

SERUMAH TAPI TAK SEHALUAN

Mmmmm...inilah perangai orang..bila ditegur melenting,tak ditegur melebih-lebih. Kadang2 sikap ini membuatkan rasa mual itu menjadi-jadi. Bukan apa tapi membaca pada kenyataan masing2, jelas menunjukkan ketidak sefahaman itu sangat ketara.

Pasti ramai yg terbaca tentang percakaran ini. Kenyataan pertama oleh si A telah di jawab oleh si B. lalu atas ketidakan senangan oleh si A, sekali lagi, dia membuat kenyataan dgn menyatakan cabaran utk dijawab oleh si B. ok...kita tunggu saja apa jawapan si B..

Yang pasti, perkara ini menjadi perhatian pihak2 tertentu, yang sentiasa mencari peluang untuk menjadi pilihan ketiga. Nahhh....apa sudah jadi?...dimana sudah tu janji2 untuk mahu berkerjasama tanpa sebarang prasangka. Kerapuhan kerjasama ini jelas menunjukkan kelemahan dalam ikatan perjanjian.

Kenapa mesti lantang menyuarakan sesuatu yang boleh merosakkan kerjasama?. Kenapa tidak dibawa dalam satu perbincangan agar ia tidak mengaibkan mana2 pihak. Susah sangatkah untuk berkumpul dan bersemuka?. Atau memang sudah jadi maksud untuk berdiri bercakap dan mengaku saya lebih baik daripada sesiapa pun?...hahahaha...lucu..

Pemimpin apa seperti kamu?...belum lagi mendapat tempat sudah menunjukkan sifat yang akan menyakitkan hati semua orang. Apakah tidak ada satu latihan khusus yang kmu berdua sertai?. Latihan kepimpinankah...cuba2lah bersikap seperti orang biasa yang sentiasa peka tapi menilai dahulu baru bersuara. Rasanya sikap kamu berdua ini akan menimbul persepsi yang tidak baik di kalangan orang2 disini.

Adalah lebih baik kamu berdua berusaha memantapkan bahagian masing2 untuk akan datang. Manalah tau, kmu semua masih kekal di tempat kmu... dan jgn pula salahkan org lain bila kmu semua mengalami kekalahan....

1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.